אם תשאלו אותנו לסוד הצלחתה של רשת הכושר EMS CLUB בישראל – כנראה שתגלו שלוש סיבות מרכזיות: אימון קצר וממוקד, שיטת אימון אינטימית עם מאמן צמוד ותוצאות מהירות בחיטוב והרזייה כמו גם בשיקום מפציעות.
2 צפייה בגלריה
רשת ems club
רשת ems club
רשת ems club
(צילום:אדיר לוטן)
מאמן בכיר ברשת מרחיב: " אנשים שרוצים להעלות מסת שריר באימוני כוח, להתחטב ולהשתקם מפציעה, עדיף שיקבלו ליווי אישי ממאמן. רשת הכושר – " EMS CLUB " בנויה לאימון חד שבועי בן 20 דקות, זה מתאים לפני אחרי ואפילו באמצע יום העבודה. לרשת יש 22 מכוני סטודיו קטנים ויפים. אימון בשיטת EMS מביא תוצאות מהירות, ברורות ולא דורש יותר מדי משאבים מבחינת זמן". אימון בשיטת EMS נחשב לטרנד ישראלי פופולארי גם בגלל שרק שני מתאמנים נמצאים בחלל הסטודיו באותו הזמן. שיטת EMS מתבססת על כיווץ שרירים חשמלי שיוצר הכפלה סימולטנית של פעולת שרירי הגוף בפולס חשמלי. מרכיב הכוח באימון מבחינת גיוס יחידות מוטוריות גבוה מאוד ולכן האימון קצר יחסית. זו תורת אימון שנוצרה מתוך צורך בעולם הבריאות והרפואה לצורך שיקום מניתוחים, שיפור בבעיית בריחת שתן, חיזוק רצפת אגן, פריצות דיסק וכאבים כרוניים.
2 צפייה בגלריה
רשת ems club
רשת ems club
רשת ems club
(צילום: אדיר לוטן)
אחד מהמתאמנים הוותיקים ברשת: "האימון משפר את כלל היכולת הפיזית ומצר היקפים. ברשת "EMS CLUB", לוקחים בחשבון את כל ההיבטים הבריאותיים ותזונאית הרשת תציע לכם להיעזר בתפריט מותאם אישית על מנת לקדם את התוצאה המקווה שתרצו להשיג". אגב, מתוך המתאמנים הרבים שאימצו את הרשת לליבם, קמו גם הרבה זכיינים שמבינים שמדובר במהלך עסקי מנצח. אם אתם יזמים המחפשים מודל עסקי-ספורטיבי מוביל, זו כנראה הרשת שלכם!