מפגש מרתק התקיים בין מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל, לבין נשיא אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב, פרופ' עמי מויאל, מי שחולל את המהפכה בתהליך חינוך המהנדסים במכללת אפקה והובילה להישגים משמעותיים.
1 צפייה בגלריה
פרופ' עמי מויאל מארח את מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל
פרופ' עמי מויאל מארח את מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל
פרופ' עמי מויאל מארח את מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל
(צילום: דוברות המכללה )
"שמחתי מאוד על היענותו של פרופ' עמי מויאל לבקשתי להיפגש עימו, עניין אותי לשמוע ממקור ראשון על הדרך של פרופ' מויאל בביצוע מהלכים מחוללי שינוי במכללת אפקה, לחלוק אתו את הדילמות שעומדות בפניי ולשמוע את דעתו", אמרה ששון אמויאל, "פרופ' מויאל מוביל מתווה ייחודי לחינוך אותו הוא חולק עם קהילות מנהלי חינוך רבות. לכולנו ברור שהדרך להנדסאים ולמהנדסים ראויים ומשובחים במשק הישראלי, מתחילה בחינוך נכון במערכת החינוך בבתי הספר".
יצוין כי שמו של פרופ' מויאל יצא למרחוק כמדען מוביל בתחומו, כאיש הייטק בכיר, כמנכ"ל חברת NSC ובעיקר כמי שהנגיש את החינוך לקהלים חדשים ובהם מי שלא זכו בשיווין הזדמנויות. פרופ' מויאל כיהן כיו"ר הוועד המנהל של "אייסף – הקרן הבינלאומית לחינוך" הפועלת לצמצום פערים בחברה הישראלית באמצעות שוויון הזדמנויות בחינוך והוביל למהפכה מרשימה בתחום זה.
הפגישה התקיימה בתיווכו של מיקי ליבנת, יועץ בכיר במה"ט בתחום החשמל המרצה במכללה אפקה. בתום הפגישה הזמינה מרב ששון אמויאל את פרופ' עמי מויאל לפגישת גומלין במכללה בנוף הגליל.