כיום נדיר מאוד לראות עסקים שונים שאין להם אתר עסקי שאמור לספק מידע ללקוחות השונים. עם זאת כדי להגדיל את החשיפה לאתר ישנו צורך לבצע קידום אורגני בגוגל. אם עד כה ניסיתם לקדם את האתר לבד במנועי החיפוש, יכול להיות שאתם צריכים עזרה מקצועית. ניתן למצוא חברות מקצועיות המתמחות בשירותי קידום בגוגל של אתרים עסקיים. אילו סימנים אמורים להדליק לכם את הנורה האדומה בהקשר הזה?
1 צפייה בגלריה
 Seolinks
 Seolinks
Seolinks
(צילום: CANVA)
  1. ירידה משמעותית בכמות הכניסות לאתר- אם אתם מבחינים בירידה משמעותית בכמות הגולשים שנכנסים לאתר זה אמור להיות תמרור אזהרה. כמובן שבתור התחלה תוכלו להמתין מספר ימים על מנת לראות אם המצב מסתדר. אך לרוב צניחה פתאומית בכמות הגולשים שנכנסים לאתר מעידה על בעיה מסוימת שחובה לפתור. עם חברת קידום אתרים מקצועית תוכלו להחזיר את המצב לקדמותו, ואפילו גם לשפר אותו באופן ניכר.
  2. הגולשים שנכנסים לאתר עוזבים מידית- במקרה שבו כבר הצלחתם לגרום לגולשים להיכנס לאתר, יהיה עליכם לשמור עליהם. הרי המטרה תהיה שאותם גולשים יפנו אליכם או לכל הפחות ישאירו את הפרטים שלהם. אם שיעורי העזיבה גבוהים ככל הנראה שיש צורך לטפל בעניין באופן נקודתי. התוכן באתר יכול להיות לא מספק או שהאתר לא מספיק ידידותי לגלישה. גם כאן חברת קידום אתרים תוכל לשפוך אור על סימני השאלה.
  3. המתחרים גוברים עליכם בכל התמודדות- התחרות של העסק שלכם קשה במיוחד? אם התשובה היא חיובית תתקשו מאוד לגבור על התחרות גם במנועי החיפוש. המתחרים החזקים הם אלה שלרוב יהיו מדורגים מעליכם. אם המתחרים שלכם יהיו מדורגים מעליכם בתוצאות החיפוש, הגולשים ככל הנראה ייכנסו לאתר שלהם. עם חברת קידום מנוסה תוכלו להשאיר אבק לכל המתחרים, ולהבאת אתרכם למקומות הראשונים.
  4. תשלום חודשי גבוה על הקידום הממומן- הרבה מאוד בעלי עסקים מעדיפים את הקידום הממומן על פני הקידום האורגני. כל קידום בגוגל הוא מעולה כל עוד הוא מספק את הסחורה מבחינתכם. אך מה קורה כאשר התשלום החודשי על הקידום הממומן יהיה גבוה מהרצוי? במקרה כזה יהיה עליכם ללכת לאפשרות של קידום אורגני. זה לא סוד כי לטווח הרחוק עדיף להשקיע בקידום האורגני על פני הקידום הממומן.
  5. האתר לא הגדיל את היקף ההכנסות- כל מי שמקים אתר באינטרנט עושה זאת על מנת להרוויח ממנו ככל האפשר. אם האתר העסקי לא הגדיל את היקפי ההכנסות ככל הנראה שיש בכך בעיה. הרי זוהי הסיבה המרכזית שבגללה החלטתם לעשות חישוב מסלול מחדש. יש עסקים שמתבססים רק על ההכנסות שאותן האתר אמור להניב. במקרה כזה יהיה עליכם לפנות לחברת קידום שעובדת עם פלטפורמות מתקדמות כמו גוגל אנליטיקס וכלים נוספים.