אתם עומדים לעבור בקרוב דירה? ככל הנראה כבר הבנתם כי הובלה עם מנוף היא האפשרות הטובה ביותר מבחינתכם. אחרי שבדקתם את השטח, ואחרי שהבנתם שתוכלו לבצע את ההובלה עם המנוף – כעת אתם צריכים הלכין את עצמכם לקראת ההובלה. אל תחכו לבצע את ההכנות ברגע האחרון, כי לא בטוח שיהיה לכם מספיק זמן לעשות את זה.
ככל שתהיו מוכנים יותר לקראת ההובלה, כך היא תתבצע בצורה אידיאלית יותר ואתם תוכלו לקצור את הפירות. אתם תיכנסו לדירה החדשה ברגל ימין, ויהיה לכם המון אנרגיות ומצב רוח חיובי. אם לא תכינו את עצמכם בצורה ראויה, אתם עלולים להיכנס לדירה החדשה עם עייפות והמון דברים שעשויים להטריד אתכם במיוחד.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

סך הכול לא מדובר על הכנות שעשויות לפגוע בתפקוד היומיומי שלכם. אם תזכרו לבצע את ההכנות מבעוד מועד, אתם תוכלו לעשות אותם באיטיות ומבלי להיות בלחץ. בסוף כאשר תסתכלו לאחור אתם תבינו עד כמה ההכנות האלה היו משמעותיות. לא סתם אנשים מאוד חוששים מלעבור דירה, וזוהי ההזדמנות שלכם להשאיר את כל החששות הרחק מאחור.

הובלה עם מנוף – כך תכינו את עצמכם בצורה האידיאלית לקראת ההובלה החשובה:

1. זה הזמן לעשות סדר בבית: הובלה של דירה זה זמן מצוין שבו תוכלו להעיף את כל החפצים והציוד שאתם לא באמת משתמשים בו. לכל אחד מאיתנו יש כמות לא קטנה של ציוד שכזה, וזוהי הזדמנות מצוינת מבחינתכם לעשות סדר. אתם לא תרצו להכניס לבית החדש ציוד שאתם לא משתמשים בו, וככל שיהיה לכם יותר ציוד כך העלות של ההובלה תהיה יותר יקרה – קחו את זה בחשבון.
2. הכינו רשימה של כל הציוד שיש לכם: בכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא שוכחים שום דבר בעת ההובלה, אחרי הסינון אתם צריכים לעשות לעצמכם רשימה מסודרת של כל החפצים. העלות של הובלה עם מנוף נקבעת בהתאם לכמות החפצים והציוד שיש ברשותכם, כך תוכלו לקבל הצעת מחיר שתהיה רלוונטית לכמות החפצים שיש לכם בבית. אם לא תהיו שקופים וכנים מול חברת ההובלות, אתם עשויים להגיע למצב שבו אתם נדרשים לשלם יותר על ההובלה – ולא יהיה לכם איך למנוע את זה.
3. תבחרו את המועד הנכון לביצוע ההובלה: כעת כאשר ההובלה עוד רחוקה, אתם יכולים לחשוב על המועד האידיאלי לביצוע ההובלה. תבחרו מועד שמצד אחד יהיה לכם נוח לבצע בו את ההובלה, ומצד שני הוא לא יהיה יקר מאוד. המועד שבו תבצעו את ההובלה עשוי להיות מאוד קריטי, תחשבו טוב איזה זמן ובאיזה יום בשבוע הכי נוח לכם מכל בחינה אפשרית.
4. תכינו את הילדים לקראת המעבר: אם יש לכם ילדים קטנים, אתם צריכים לזכור כי מעבר של דירה זוהי חוויה משמעותית מאוד עבורם. אם מדובר על הובלה עם מנוף או הובלה עם מובילים זה לא באמת משנה את תמונת המצב. לכן טרם ביצוע ההובלה, מוטב שתסבירו לילד בדיוק מה עומד לקרות – ואפילו תיקחו אותו לשכונה החדשה שאליה אתם עומדים לעבור על מנת שהוא יוכל להתאקלם.
5. תרכשו קרטונים איכותיים לביצוע ההובלה: בעת הובלה עם מנוף אתם תצטרכו לשים את כל החפצים שלכם בקרטונים, כך המובילים יוכלו לשנע אותם מהבית הישן לבית החדש. תוודאו שאתם רוכשים קרטונים איכותיים ועמידים, כאלה שיוכלו לשרת אתכם בעת ביצוע ההובלה – קרטונים לא איכותיים עשויים לעשות לכם לא מעט צרות במעלה הדרך.