תמיכה בתיירות מקומית
משבר הקורונה לא פסח בלשון המעטה על ענף התיירות שנסגר לגמרי לאורך חודשים ארוכים. לאחר מספר חודשים הגיע איגוד המלונאות והממשלה לפתרון האיים הירוקים, פתרון אשר מאפשר לכל מי שעבר בדיקת קורונה ב-72 השעות האחרונות, או לנושאי דרכון ירוק ומחלימים להיכנס לאותם ערים ולשהות במלונאות באזור, כמו כן גם להנות משלל האטרקציות באזור. כעת, זה הזמן שלנו לתמוך בתיירות המקומית בכדי שתוכל לעמוד שוב על הרגליים.
תגובת שרשרת - כלכלה
נופש בארץ לא תורם רק לענף התיירות לבדו, אלא גם לכל העסקים המקומיים. כאשר אתם נופשים באילת ורוכשים ביגוד או קונים אוכל אתם מאפשרים לעוד עסקים להוציא את הראש מעל המים. תיירות היא רק פנינה אחת בשרשרת הכלכלה הישראלית. לכן, אנו ממליצים לכם להנות מכל הטוב שיש לנו בארץ, לא צריך להוציא סכומי עתק לטוס לנופש בחו"ל, נופש בארץ הוא הפתרון עבורכם.
1 צפייה בגלריה
נופש בארץ
נופש בארץ
נופש בארץ
(צילום: depositphotos)
מחירים
בעוד שנתב"ג נפתח ונסגר, מחירי המלונות בחו"ל ממשיכים לזנק בשל הביקוש הרב שנוצר לאותם מקומות אשר עדיין מאפשרים כניסה של תיירים. מצד שני, נופש בארץ כיום זול יותר מאי פעם, יותר מכל טיול לחו"ל. ענף המלונאות פותח את שעריו ומציע דילים משפחתיים וזוגיים והטבות משתלמות משתי סיבות, האחת היא להניע את הגלגלים של ענף התיירות, הסיבה השניה היא שכמו שענף התיירות חווה משבר כלכלי, כך גם אזרחים רבים אשר כל כך נחוץ להם הנופש הזה.
בטיחות בריאותית
יש הרבה דיבור סביב וירוס הקורונה, חלק אומרים שהוא כלל לא משפיע עליהם, האחרים אומרים שמדובר על וירוס קשה, אנו אומרים "בואו לא ניקח סיכון". נופש בארץ מאז ומתמיד היה סיבה למסיבה, אבל היום בשל ההגבלות אנו מציעים לכם נופש הרבה יותר בטיחותי מבחינה בריאותית. כבר בכניסה נוודא שיש לכם דרכון ירוק או בדיקת קורונה תקינה. כך נבטיח את בריאותכם תוך כדי מגוון אפשרויות בילוי שיגרמו לכם בכלל לשכוח שיש וירוס בחוץ. כמו כן, בשונה מנופש בחו"ל, בארץ אין צורך לשהות בבידוד לאחר הנופש.
אטרקציות, נופים ומלונות
מה יש שם שאין פה? הארץ שלנו מלאה בנופים מרהיבים, בצפון, בדרום ובמרכז הארץ. בכל מקום אליו תגיעו תוכלו למצוא פנינות ומקומות היסטוריים. אם אתם מחפשים נוף ירוק ואוויר צח הצפון הוא המקום בשבילכם, אם אתם טיפוסים של טיולי שטח ונוף מדברי אתם חייבים לפקוד את הדרום, אם אתם רוצים לבלות ולהנות מיוקרתיות בשילוב של נופים מרהיבים מרכז הארץ הוא המקום בשבילכם.