קטטה שפרצה אתמול (א') בין הורי החתן להורי הכלה בתום חתונה באולם האירועים גלריה 279 במפרץ חיפה הסתיימה עם עצורים ופצועים. הסיבה: ויכוח על רקע פתיחת מעטפות הצ'קים.
1 צפייה בגלריה
גלריה 279 צילום: נחום סגל
גלריה 279 צילום: נחום סגל
גלריה 279 צילום: נחום סגל
כוחות משטרה שהגיעו למקום הפרידו בין הניצים ומבירור ראשוני עלה כי הקטטה החלה בין הורי החתן להורי הכלה. שני חשודים נעצרו במעורבות בקטטה.
במהלך הקטטה נפצע באורח קל אחד המעורבים ופונה לקבלת טיפול רפואי ברמב"ם ושני חשודים, תושבי חיפה בגילאי 33,43, נעצרו בגין תקיפת שוטרים.
לפני זמן קצר (שני) הגישה הכלה תלונה במשטרת זבולון נגד בני משפחתה בגין איומים.
כמו כן, שני אחיו של החתן נעצרו והבוקר הובאו לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם בשבעה ימים. בבקשה ציין נציג המשטרה, רנ"ג תורג'מ,ן כי בסיומה של חתונה משפחתית החלה קטטה המונית במהלכה נפגעו אנשים ואף שוטרים שהגיעו לזירה הותקפו ונפגעו.
עו"ד יעד נווה, שייצג את שני אחיו של החתן, טען כי בני המשפחה של הכלה הם אלה שהתחילו את הקטטה ונציגה של משפחת החתן היא זאת שהזעיקה את המשטרה.
כמו כן, הגיש עו"ד נוה לבית המשפט אישור בדבר הגשת תלונה במשטרה שהכלה הגישה נגד משפחתה ולדבריו ממנה עולה שהמשפחה שלה היא זו שתקפה. הסניגור ביקש מבית המשפט לשחרר את מרשיו בתנאים מגבילים וציין כי ניתן לראות את פניו של אחד האחים שהן נפוחות מהמכות שקיבל.
שופטת בית משפט השלום בקריות, לובנה שלאעטה חלאילה נעתרה לבקשת עו"ד נוה ושיחררה את אחיי החתן בתנאים מגבילים למעצר בית למשך שלושה ימים. השופטת איפשרה לשניים לצאת מביתם לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בני ציון.
בהחלטתה כתבה השופטת כי למרות שמדובר בארוע רב משתתפים רק החשודים נעצרו, בעוד שהם טוענים כי הם אלה שהותקפו.