אם אתם מוצאים את עצמכם נלחמים לנקות את הספה שלכם, אתם בוודאי מבינים כי מדובר על מצב לא אידיאלי. בלא מעט מקרים, אתם תוכלו לשמור על הספה שלכם נקייה לאורך זמן. ניקוי ספות אמור להתבצע לרוב פעם אחת בשנה, ולכל אורך השנה הספה שלכם צריכה להיראות טוב.
יש כמה טיפים שאם תיישמו אותם, אתם תביאו את עצמכם למצב שבו לא תצטרכו לנקות את הספה כל שבוע. מדובר על לא מעט זמן ועל הרבה מאוד מאמץ שאתם משקיעים בפרוצדורה הזאת, זמן ומאמץ שתוכלו לתעל אותו למקומות אחרים לגמרי. אז איך תוכלו לשמור על הספה שלכם נקייה? הינה כמה עצות שיכולות להיות מאוד חיוניות.

עוברים או משפצים דירה? השתדלו לעטוף את הספה

אחת מהסיבות המרכזיות לכך שלא מעט אנשים מחפשים חברה שמציעה ניקוי ספות היא בגלל שהם עוברים או משפצים דירה. במצב כזה הם יהיו מוכרחים לנקות את הספה מיד לאחר ביצוע הפעולה, כי היא מביאה איתה לא מעט לכלוך. אז איך תוכלו למנוע את הצורך בניקוי הספה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעטוף את הספה, כך תוכלו לשמור עליה בדיוק כמו שהיא הייתה לפני כן.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

אל תאכלו או תשתו על הספה בשום מצב

לא מעט אנשים התרגלו לאכול או לשתות בסלון, אך קחו בחשבון כי מספיקה טעות אחת קטנה בכדי שתוכלו להכתים את הספה. לא מעט אנשים שמחפשים חידוש הספות בבית עושים זאת בגלל שיש להם לא מעט כתמים על הספה, כתמים שהגיעו מאוכל או משתייה. לכן בכדי שתוכלו להיות יותר רגועים, הסבירו לעצמכם וגם לשאר בני המשפחה כי אוכלים אך ורק על השולחן של המטבח.

השתדלו למנוע מילדים קטנים לשחק על הספה

ילדים קטנים הם ללא ספק סיבה למסיבה, והם יכולים להכניס אל מעט אור ושמחה אל תוך חייכם. אך אתם צריכים להיזהר מאוד כאשר הם משחקים בקרבת הספה, כי מבלי לשים לב הם עשויים להרוס אותה לחלוטין. לכן כאשר הילדים משחקים מוטב שזה לא יהיה בקרבת הספה, כך תוכלו לדעת שאתם עושים כל מה שנדרש מכם על מנת לשמור על הספה בבית שלכם.

יש כתם? אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי

חידוש ספות בבית זה אחד מהשירותים הכי נפוצים שיש, והסיבה לכך היא שלא מעט אנשים עושים פעולות שונות שהן שגויות מהיסוד. הסיבה לכך היא שהם לא מנקים את הכתמים מיד כאשר הם נוצרים, ואם הכתם נשאר כמו שהוא – הוא רק יהפוך להיות הרבה יותר בעייתי. אם אתם תנקו את הכתמים מיד כאשר הם נוצרים, יש לכם סיכוי גדול להחזיר את הספה למצבה ההתחלתי – ולהעלים את הכתם כמעט לחלוטין.