הקורונה חיסלה חלקים רחבים מהכלכלה הישראלית. ענפים שלמים כמו אירועים, מסעדנות, מלונאות ועוד, שילמו מחיר יקר מדי. בתוך העננים המאיימים האלה, יש גם נקודות אור. אחת מהיזמויות המרתקות והחשובות שקמו בישראל באחרונה היא "משתל" – מרכז פרוייקטים וכנסים.

3 צפייה בגלריה
באזרס
באזרס
באזרס
(צילום: מארק מיולר. עריכה: באזרס)

בגדול, היזמים מבינים שתחום הלימודים כבר לא יחזור למה שהיינו רגילים. תואר ראשון ושני נעשים פחות רלוונטיים, המקצועות הפרקטיים רובם ככולם נמצאים באינטרנט, הדור החדש מהיר, קצבי, לומד דרך חוויות וגירויים ויזואליים וקצר סבלנות.
משת"ל היא מטרייה שמתחתיה יש התייחסות להשבחה האישית של כל אחד מאיתנו בתוך סדרת קורסים וסדנאות ובכלי של בינה מלאכותית וטכנולוגיה מתקדמת.
לשם כך הוקמו השבוע אולפני שידור מתוחכמים, כיתות ניידות, שידורי קורסים במבנה טכנולוגי מושלם כולל אפליקציה, ארכיון ועוד.

3 צפייה בגלריה
באזרס
באזרס
באזרס
(צילום: באזרס)

בקיצור – "משת"ל" כאן כדי ללמוד אותנו, את צרכינו והרגלינו. בעזרת כל הנתונים שתקבל היא יודעת לייצר עבורנו תכנון מדוייק לקורסים וסדנאות שישביחו את יכולתנו בהתאמה לחוזקות ולאופק אליו כדאי שנפנה. לא עוד לימודים כלליים בכיתה משעממת המורכבת מפרטים שיש להם מטרות אחרות, קצב אחר ויכולות שונות. מעכשיו – הכל מדויק, חד, מהיר, קצבי , מותאם ליכולת ולדרישה האישית שלנו ומלא טכנולוגיה מטורפת ואינטרנט.

3 צפייה בגלריה
באזרס
באזרס
באזרס
(צילום: באזרס)

בימים אלה מנהלת "משת"ל" מו"מ עם עיריות שונות ברחבי הארץ לגבי חכירת שטח שעליו תקים חממה שתחבר אותנו למקורות הידע ותחבר בין יזמים שונים לבין אחרים וגם לכיס המשקיעים.
במקום ייערכו כנסים, אירועים ואירועי נט וורקינג ליצירת שתופי פעולה עסקיים ענפים. ממש שינוי תודעות לימוד באמצעות מתחמים פיזיים מותאמים בשילוב טכנולוגיות מתקדמות. ילדים, נערים, בוגרים, אנשי עסקים והחפצים בעולם הרוחני, ימצאו התייחסות חדישה ומסקרנת לצורך.