כבר היה מי שאמר שההבדל העיקרי בין אנשים הוא פער הידע. ובכן, מתברר שזהו המצב גם בנושא מימוש הזכויות הרפואיות שמגיעות לנו בכלל ובענף תאונות העבודה בפרט. מדי יום מתרחשות בישראל תאונות עבודה – פציעות חמורות ואף חתך או שבר שקרו תוך כדי העבודה, או בדרך/חזרה מהעבודה.
המוסד לביטוח לאומי משלם פיצוי בגין תאונות אלה על פי גובה שכר, וותק התאונה וסוג הפציעה. מומחים לנושא מעריכים שמיליארדי שקלים בלתי מנוצלים שוכבים במאגרי המדינה בגלל שאזרחים לא מגישים תביעות ומממשים את זכויותיהם.
חלקנו חוששים מתהליכי הביורוקרטיה הארוכים והמסורבלים, אחרים מתבזים לעמוד מול חקירות וכל מיני וועדות רפואיות. יש הרבה סיבות אבל בפועל: אנו מוותרים על פיצויים גדולים ולעיתים על קצבה חודשית שיכולה להחזיק אותנו כלכלית.
ביקשנו מכמה קוראים שחוו את הנושא על בשרם לספר לנו על הפתרון. בעזרת הממליצים הגענו לחברת "זכות ויוזמה". החברה מתמחה במימוש זכויות רפואיות ובולטת מאוד בתחום תאונות העבודה. בדקנו מה בדיוק מתבצע במסגרת הטיפול וגילינו שהחברה מסייעת לכם לקבל את הפיצוי הכספי שמגיע לכם מהמוסד לביטוח לאומי או מרשויות המס ובמקרה של תאונת עבודה גובה שכר טרחה רק לאחר ההצלחה בתביעה. באתר שלהם מצאנו גם מחשבון מהיר עם תשובה מיידית שמחשב את סכום הפיצוי לו אתם עשויים להיות זכאים. לפרטים נוספים לחץ כאן
א.מ. שהזניח את הנושא במשך שנה, מספר כי בהמלצת חבר הוא הסכים להיפגש עם נציג של "זכות ויוזמה".
"נציג מקצועי יצר איתי קשר וקיימנו פגישת מידע אונליין בשיחת וידיאו ללא עלות והתחייבות מצדי. עברתי תאונת עבודה שלא הייתי מודע שתזכה אותי בפיצוי. נציגי החברה מצוידים בסט כלים אפקטיבי ופועלים מהר, מדויק ובמסלול שעוקף בירוקרטיה מיותרת. הם גבו את חלקם רק לאחר שהצלחתי בתביעה שלי וקיבלתי את התשלום מביטוח לאומי".

1 צפייה בגלריה
אהרון סבן
אהרון סבן
אהרון סבן
(יח"צ)

במסגרת המעטפת שמעניקה "זכות ויוזמה" יש מנהלי תיקים, רופאים ומקצוענים אחרים שמלווים אישית ומסייעים בתהליך קביעת תורים לבדיקות וטיפול בחיזוק התיק הרפואי לפי דרישת הביטוח הלאומי. השירות כולל גם תדרוך והכנה לקראת וועדה רפואית עד מימוש הזכויות.
בדקנו ומצאנו שהחברה מייצגת אלפי לקוחות שזוכים להכרה וזכויות, קצבאות נכות ופיצויים. במסגרת הטיפול מאפשרת החברה לקבל פתרון למימוש זכויות רפואיות בתחומים הבאים: תאונת עבודה, מחלת מקצוע, נכות כללית, פטור מתשלום מס הכנסה ותביעות ביטוח.
פשוט חבל לוותר על הזכויות. בעיה רפואית תזכה אותנו לעיתים בפיצוי כספי משמעותי.
אהרון סבן, מנכ"ל "זכות ויוזמה", מסביר: "השליחות שלנו היא לעזור לאנשים למצות את זכויותיהם. נושא הסחבת והוועדות הרפואיות מטריד רבים והנפגעים זקוקים להכוונה ועזרה אישית. אנו מאפשרים פגישה ללא עלות או התחייבות בבית הלקוח או פגישת און ליין לפי בחירתו. נושא תאונות העבודה והנזק מהפגיעה בעבודה הוא משמעותי. אזרחים רבים לא מודעים לעובדה כי תאונת עבודה עשויה לזכות בפיצוי כספי. הפיצוי הכספי יכול להתבטא בפיצוי חד פעמי או קצבה חודשית לכל החיים, גם אם אתם ממשיכים לעבוד ולא ישבתם אפילו יום אחד בבית. אנו מטפלים בתביעות תאונות עבודה מהשנתיים האחרונות בלבד, על מנת שנוכל לסייע בקבלת פיצוי כספי גבוה. פגשתי עובדי תעשייה, מפעלים ומשרדים שלא מודעים לזכויותיהם הרפואיות, לא מבינים כיצד יש להגיש תביעה ומה מגיע להם. אנו מטפלים גם במחלות מקצוע ומיקרו טראומה, אבדן כושר עבודה ונכות כללית, פטור ממס הכנסה עקב בעיות רפואיות, ילד נכה ופגיעה מחוץ לעבודה, כל אלה דורשים טיפול מקצועי. אנחנו פה עבורכם. חשוב שישראלים ידעו שזה נגיש ואפשרי".
הקישור בכתבה יפנה אותכם לעמוד ובו מחשבון שייחשב עבורכם בדיוק רב את הפיצוי לו אתם עשויים להיות זכאים בגין תאונת עבודה. התוצאה המחושבת תשלח למייל שלכם וזהו שירות חינם.
אנחנו מצטרפים לקריאה. נצלו את הזכויות שלכם, יש מי שיעזור לכם להתגבר בקלות ובמקצועיות על התהליך. הכדור כולו בידיים שלכם.