אבל היום אנו הולכים לקחת צעד אחורה מפריצות דרך מדעיות חדשות ולחקור כמה דרכים מיושנות וטובות המרגיעות ומחזקות את שלפוחית השתן - באופן טבעי. לצורך כך פנינו לאתר עזר נאמן המתמחה בנושא בריחת שתן, שייתן לנו טיפים ותרגילים שעובדים יחד עם המדע המתפתח כדי לעזור לכם לחיות באורח חיים בריא ונוח יותר.
1 צפייה בגלריה
עזר נאמן - מומחים בפתרונות לבריחת שתן
עזר נאמן - מומחים בפתרונות לבריחת שתן
עזר נאמן - מומחים בפתרונות לבריחת שתן
(צילום: PIXABAY)
1. בחרו את המאכלים שלכם בחוכמה נתחיל בחיפוש אילו מאכלים הם הקשים ביותר על שלפוחית השתן הרגישה שלכם, ואז נציע כמה חלופות טעימות! אל תאכלו: פירות וירקות חומציים עגבניות, תפוזים, לימונים, לימונדה, סלסה. בעוד שעגבניות ותפוזים מלאים בויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, הם גם חומציים מאוד, מה שעלול לגרות את דרכי השתן שלכם. במקום זאת, נסו: אוכמניות, אגסים, תרד, אבוקדו. יש שפע של פירות עסיסיים ומתוקים בעלי חומציות נמוכה יותר, ובכל זאת מספקים נוגד חמצון וויטמין. במקום סלסה על בסיס עגבניות, נסו סלסת תירס מתוקה, גוואקמולי חלק ומטבל תרד-גבינה. לא לשתות: קפאין, משקאות דיאט, אלכוהול קפאין הוא חומר משתן, מה שאומר שהוא יגביר את הצורך בגופכם לתת שתן. במקום זאת, נסו: מים - כמובן. אבל אם אתם רוצים עוד מגוון, נסו להחליף סודה במים מוגזים בטעמים. רק ודאו שהיא אינה בטעם של ממתיקים סינתטיים, כמו אספרטיים, העלולים להחמיר את תדירות השתן. אם אתם זקוקים לחיזוק האנרגיה, נסו להחליף קפה בתה ג'ינג'ר, שהוא עדין יותר על הבטן ובריא למערכת העיכול שלכם. הוסיפו ג'ינסנג לקיק של אנרגיה. נהלו יומן אוכל. הגוף של כולנו שונה, אז גלו מה מתאים לכם על ידי מעקב אחר מה שאתם אוכלים ושותים עד שתמצאו את התזונה המושלמת שלכם. בנוסף מומחים כמובן ממליצים להשתמש במקביל גם במוצרי ספיגה למבוגרים, אשר יכולים לחזק את הביטחון העצמי ולמנוע תקריות מביכות.
2. אימון שלפוחית השתן לגופכם יש יכולת הסתגלות מדהימה והנפש שלכם חזקה מאוד. בדיוק כמו ספורטאי שמתאמן למרתון, אתם יכולים לאמן את שלפוחית השתן שלכם להחזיק זמן רב יותר ויותר. המטרה שלכם היא להגדיל את משך הזמן בין הביקורים בשירותים, ולהגדיל לאט את כמות הנוזלים ששלפוחית השתן שלכם יכולה להחזיק. אתם צריכים תמיד להשתין דבר ראשון בבוקר. לאחר מכן, הגדירו "לוח זמנים של השתנה" ופעלו לפיו. אם אתם בדרך כלל צריכים להשתין פעם בשעה, נסו לאלץ את עצמכם ללכת כל שעה וחצי במקום. הקפידו ללכת בין אם אתם חשים בדחף או לא. אם אתם פשוט לא מצליחים להגיע למועד המתוכנן הבא שלכם, זה בסדר! נסו להרגיע את השרירים, לנשום עמוק ולדכא את הדחף. אם הדחף חולף, המשיכו לנסות לחכות עד תחנת השירותים הבאה שלכם. עם זאת, אם אתם עדיין צריכים להשתין, נסו לחכות עוד חמש דקות; ואז הרשו לעצמכם ללכת. כדי למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם, הקפידו לפקח על צריכת הנוזלים. אם אתם שותים בקבוק מים שלם דבר ראשון בבוקר, אתם מכינים את עצמכם לכישלון! במקום זאת, קחו לגימות לאורך כל היום, והימנעו מהמאכלים והמשקאות שהוזכרו לעיל. אם אתם חרדים בגלל בריחת שתן, לבשו מוצרי ספיגה נוחים ודקים כדי להגן על עצמכם לכל מקרה ובלי שאיש ישים לב!