חברת אשל הירדן היא חברה וותיקה מאד בעלת מוניטין רב שנים, העוסקת כבר מעל עשרים וחמש שנה בתחום היזמות. ברזומה שלה יזמות ובנייה של עשרות בניינים שהוקמו בערים רבות בצפון כמו כרמיאל, טבריה, נהריה, מגדל העמק, שכונת דניה בחיפה וגם בקריית אונו במרכז הארץ.



לקראת השנה החדשה ולאור השיווק של הפרויקט החדש וייחודי במגדל העמק - NEW U, נפגשנו לשיחה מרתקת עם ליאור פלג סמנכ"ל השיווק של חברת אשל הירדן, רן זיו המשווק של מיזם זה ועדייה יצחק מנהלת המכירות שלו.
הבנייה במגדל העמק מתפתחת באופן משמעותי בשנים האחרונות, ספר לנו על הפרויקט החדש שלכם:
ליאור פלג: נחל צבי הוא אחד הרחובות המבוקשים במגדל העמק ואנו בונים בו בניין בוטיק בעתודת הקרקע האחרונה ברחוב זה. לאחר סיום הבנייה לא יהיו שטחים נוספים לבנייה ולכן מי שמעוניין בדירה חדשה, כדאי שירכוש את אחת הדירות היפהפיות במיזם זה, כיוון שלאחר מכן הוא יוכל לרכוש ברחוב זה רק דירות יד שנייה.
מה היתרונות של השכונה החדשה בה ימוקם בניין הבוטיק?
עדייה יצחק: זוהי שכונה חדשה בסביבת מגורים שקטה וצעירה. תושבי השכונה נהנים מקרבה לכל מה שנדרש להם, גני ילדים חדשים, קרבה לבתי הספר, בתי כנסת, מקווה, פארק שעשועים גדול, סמיכות למרכז העיר ולמרכזי המסחר, נגישות נוחה ומהירה מאד לכבישים הראשיים ועוד.
האם הבנייה החלה?
רן זיו: הבנייה כבר בעיצומה, כרגע אנחנו לקראת סיום של שלב השלד של שש הקומות של המבנה ואני מעריך שתוך כחודש ימים נתחיל את השלב הבא של "גמרים".
מה מיוחד בבניין הבוטיק NEW - U?
ליאור פלג: השקענו חשיבה רבה בתכנונו האדריכלי של בניין יוצא דופן זה המורכב משני אגפים שמחוברים בחלק העליון של הבניין והוא שונה מהבניה הרוויה בסביבה הקרובה. המטרה שלנו הייתה להעניק כמה וכמה אפשרויות של דירות אקסקלוסיביות. למעשה מגוון הדירות בפרויקט זה נותן מענה לכל משפחה ולכל צורך, קיימים בו שלושים דירות מגוונות.
אפשר לקנות דירות רגילות, דירות גן בעלות גינה היקפית או גינה מפוצלת, דירות דופלקס, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. גם גודלן של הדירות הוא משתנה, אך כולן דירות מרווחות המתוכננות באופן ייחודי כדי להקנות בכל דירה סביבה ביתית ומשפחתית. אפשר לרכוש דירות בנות שלושה, ארבעה, חמישה חדרים ואף פנטהאוזים גדולים במיוחד שיש בהם שישה חדרים.
בחלק מהדירות קיימות מרפסות מדהימות בגדלים שונים, כמו שלושים מטר, חמש עשרה מטר או ארבעים ושמונה מטר וזאת בהתאם לדירה שנבחרה.



מהו המפרט הטכני בדירות הללו?
רן זיו: סטנדרט הבנייה במבנה זה הוא גבוה במיוחד ובולט באיכותו ובטיבו מעל כל פרויקט אחר שבוצע במגדל העמק, יש בו מפרט טכני עשיר מאד, כמו לדוגמה בית חכם.
מהו הצפי למועד אכלוס הפרויקט?
ליאור פלג: ההערכה שלנו, אם לא יהיו שינויים בלתי צפויים היא למסור את המפתחות לדיירים בעוד כעשרה חודשים, בחודשי הקיץ של 2021.
מהן תוכניות הבנייה בסביבה הקרובה למבנה?
ליאור פלג: כמאתיים מטר מהמבנה יוקם מועדון ספורט וכושר ברמה גבוהה שיכלול בריכת שחייה, חדר כושר בסטנדרט גבוה, חדרי סטודיו לחוגים, מגרשי טניס ועוד, כל זאת לרווחת התושבים.
מהן העלויות של הדירות ותנאי התשלום בעת הרכישה?
עדייה יצחק: לאור העובדה שיש במבנה כמה וכמה סוגי דירות, המחירים משתנים. העלות של כל דירה היא סבירה והגיונית וכדי להקל על הרוכשים תנאי התשלום כעת הם תשלום של עשרים אחוז בעת הרכישה ושמונים אחוז תשלום בתום הבנייה. כך אנו מעניקים מרווח נשימה לקונים הזקוקים לזמן עבור קבלת מימון, או עבור מכירת דירתם הנוכחית.
אילו אוכלוסיות מביעות התעניינות בפרויקט והאם נמכרו כבר דירות?
רן זיו: מכרנו כבר כמה דירות במיזם זה. פילוח קהל היעד כולל זוגות צעירים שקונים את דירתם הראשונה, משפרי דיור שרוכשים דירות גדולות יותר שמתאימות למשפחה הגדלה. כמו כן בעלי ממון שמחליטים להשקיע את כספם בנכסי נדל"ן כדי להשכיר אותם בעתיד וליהנות מהכנסה פאסיבית.
ליאור פלג: רבים מתושבי הסביבה רואים במגדל העמק עיר מרכזית שמתפתחת בצעדי ענק עם שכונות חדשות כמו 'המושבה שריד' ולכן מחליטים לעבור ממקום המגורים הנוכחי שלהם בנוף הגליל ומעפולה לעיר זו. תושבים רבים אשר גרים בישובים קטנים בעמק יזרעאל שאין בהם הרחבה כמו רמת ישי, נהלל, תמרת, גבעת אלה, בית שערים וישובים נוספים בסביבה, שמעוניינים שדור ההמשך יגור בסמוך אליהם, קונים דירות בבניין ייחודי זה במגדל העמק.
מהן התגובות שאתם מקבלים מהלקוחות הפוטנציאלים?
ליאור פלג: אנחנו שומעים מהציבור את רחשי ליבם ואת הגורמים שדרבנו אותם לקנות דירה אף על פי שאנו מצויים בתקופה של חוסר וודאות. הלקוחות הבינו שדווקא לאור התקופה הזו, זה הזמן ליצור יציבות כלכלית ומשפחתית על ידי רכישת דירה, כיוון שקיימת סבירות גבוהה שהמחירים יעלו בהמשך.
אם גם אתם מעוניינים לרכוש את הדירה הראשונה שלכם, דירה להשקעה או שהחלטתם שזה הזמן לשפר את איכות הדיור שלכם, אתם מוזמנים לשוחח אתנו ולהגיע למשרד המכירות כדי להתרשם מהתוכניות יוצאות הדופן, המחירים ההוגנים ומבצעי ההנחות לשנה החדשה. מגפת הקורונה לא משפיעה על הצורך לשפר דיור ,או לרכוש את דירת החלומות שלכם.
סיימתי את פגישתי המרתקת עם ליאור פלג, רן זיו ועדיה יצחק עם בקשה אישית שלהם לנצל את הכתבה ולאחל לקראת השנה החדשה, בשורות טובות ותנאים מצוינים לרכישת דירה וזאת באופן אישי לכל אחת ואחד מהתושבים, שנה של בריאות, שמחה ואושר.
לפרטים נוספים על פרויקט UNEW מגדל העמק חייגו 3825* או היכנסו לאתר הפרויקט בכתובת: http://www.u-new.co.il/index.php
*הראיון נערך על ידי משרד פרסום יוסי לוי דיגיטל