אחת ההוצאות הגדולות ביותר ביום המעבר היא התשלום לחברת ההובלה. לכן אין זה מפתיע שרוב האנשים שעוברים דירה חושבים כיצד להקטין עלויות ולמצוא את העסקה המשתלמת ביותר שרק אפשר. מחפשים חברת הובלות בעפולה? אתר GetMoving שם לעצמו למטרה לעזור לכם להפוך את המעבר לחסכוני על ידי פתיחת מכרז חי בין חברות הובלה מומלצות והשוואת מחירים בזמן אמת ובשקיפות מרבית. לקבלת הצעת מחיר להובלת דירה בעפולה כנסו לאתר.

1 צפייה בגלריה
גט מובינג
גט מובינג
גט מובינג
(יח"צ)

כך תשלמו פחות על מעבר דירה

בשורה התחתונה כל מי שעובר דירה מחפש לחסוך בעלויות. אולם לא פעם חיפוש אחר חברת הובלה זולה יעלה ביוקר בהמשך, במיוחד אם יתגלה שהתמורה שהיא מעניקה משקפת את המחיר הזול. אז איך נהנים מכל העולמות ומשיגים מחיר שווה לכיס ושירות מקצועי ואמין? בעזרת השירותים של אתר .GetMoving שירותי האתר עושים המון סדר לאלו שמשתמשים בהם והופכים את התהליך של מציאת חברת הובלה לכמה שיותר פשוט. האתר מציע למשתמשים את האפשרות לפתוח מכרז שמבצע סקר שוק מקיף בין 200 חברות הובלה מומלצות בפריסה ארצית ובכך הוא אף מתיימר להוזיל את מחירי ההובלה ב- 30%.

שירות חינמי, בלי עמלות או הפתעות

אם חשבתם שיש לשירות של אתר GetMoving תג מחיר, תתפלאו לגלות שלא כך הדבר. השירות עצמו חינמי וניתן לכל דורש, ללא תנאים, דרישות או עמלות תיווך. בנוסף לאחר המכרז האתר מלווה את תהליך ההובלה כדי לוודא שכל מה שהובטח אכן התקיים ושהמחיר שנתנה החברה בהצעת הראשונית לא השתנה ולא עלה באופן פתאומי. כך יוצא שהצעת המחיר שלה הסכימו הלקוחות במעמד המכרז היא המחיר הסופי שישלמו, ללא תוספות וללא הפתעות.

הדרך הקלה לעבור דירה

המכרז מתקיים אונליין ועליכם להזין את כל פרטי המעבר כמו למשל כתובת ההובלה, היעד החדש, כמות החדרים בבית, כמות הארגזים, סוג השירותים הנחוצים ועוד. על הפרטים להיות כמה שיותר מדויקים כאשר בשלב הסופי משאירים שם, כתובת מייל ומספר טלפון ותוך דקות בודדות מקבלים הצעות מחיר בזמן אמת מחברות הובלה מומלצות. הצעות המחיר עצמן כוללות גם את דירוג המובילים, חוות דעת, ביקורות וכל הפרטים הנחוצים בדרך להחלטה המושכלת. כך שבכמה צעדים פשוטים ותוך זמן קצר תוכלו לבחור בחברת הובלה מקצועית ואמינה במחיר משתלם.

כולם יכולים לפתוח מכרז, גם אתם

המערכת מאוד ידידותית ופשוטה לשימוש ואם צריך תמיכה, צוות האתר מאוד זמין ומציע שירות לקוחות איכותי ואדיב. אתר GetMoving שואף להציע לעוברים דירה פתרון מלא ומקיף ומאפשר לאתר גם בעלי מקצוע נוספים שיכולים להקל על המעבר כמו למשל מדבירים, עובדי ניקיון, מוצרי אריזה ובעלי מקצוע נוספים שנבחרים בקפידה ומציעים מענה משתלם ומקצועי. לסיכום: תחת קורת גג אחת מחכים לכם כל השירותים שיהפכו את יום המעבר שלכם לפשוט, קל, מהיר וכמה שיותר חסכוני!