יו"ר ועד ההורים הבית ספרי ברמת ישי בחמש השנים האחרונות, רונן עקיבא, החליט להצטרף למרוץ הפוליטי וחבר לניר חבקין - המועמד לראשות מועצת רמת ישי. עקיבא יהיה מספר 2 בסיעתו של חבקין 'הדר'.
עקיבא הוא כלכלן ומשפטן בעל ניסיון רב, תושב רמת ישי משנת 2002, נשוי לאיילת, אב ל-3 בנות ופעיל חברתי כתשע שנים.
"לאחר עשייה רבה כיו"ר ועד ההורים, הובלה של פרוייקטים רבים בישוב ובעידוד בני המשפחה והחברים, אני רוצה לתרום ולעשות עוד יותר ולשם כך אני מציג מועמדות להובלת רמת ישי", אמר עקיבא, "אני רואה את עצמי כנציגו של הדור החדש, דור שצמא לשינוי מסוג חדש ולוקח על עצמי להוביל את המשימה המאתגרת הזאת לעמוד בראש היישוב לצידו של ניר חבקין בנחישות, באהבה ובהמון מסירות".
1 צפייה בגלריה
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
עקיבא הוסיף כי הוא דוגל בשיתוף פעולה ועבודת צוות. "כל חברי המועצה והתושבים הם אנשים מצוינים ומגיע להם קרדיט של סמכות ואמון בכדי להגיע להצלחות מסוג חדש ואחר. כאלו שטרם נראה כאן ביישוב", אמר, "אני מדבר על שינוי בסדרי העדיפויות ושימת התושב במקום ראשון. שדה התעופה, חינוך תרבות וספורט, איכות הסביבה, קהילה, מרכז עיסקי, תשתיות ורווחה יהיו נר לרגלנו".
עוד הוסיף עקיבא: "אין ראוי מניר חבקין להוביל את רמת ישי. יושרו, ניקיון כפיו, ניסיונו הרב ובעיקר הערכים והחזון אותם הוא מציג לא מותירים ספק כי הוא האיש הנכון, בזמן הנכון והמועמד הטוב ביותר להנהיג את רמת ישי בייחוד בעת הזו".
המועמד לראשות ניר חבקין קיבל חיזוק משמעותי לסיעתו, שכן עקיבא הוא אישיות מקובלת בקרב קהלים רבם ביישוב. "רונן מהווה מכפיל כח משמעותי, הן מבחינת האנרגיות, המוטיבציה והרצון לבצע שינוי במועצה", אמר חבקין, "כמו שכולם מכירים רונן צעיר, נמרץ, עם יכולות מוכחות. יחד, נמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב – להוביל את רמת ישי למקום טוב יותר. כמו כן, בקרוב נחשוף את שאר חברי הסיעה וצפויות הפתעות. אני קורא ליונתן ולליבי להצטרף לכח המשמעותי היחיד שיכול להחליף את השלטון הנוכחי".