תנועת גשר בעפולה הכוללת את הסיעות החרדיות במועצת העיר ש"ס, אגודת ישראל ודגל התורה, בראשות הרב גולד, הליטאים וקהילת ויז'ניץ בראשות הרב זורגר הודיעה על המשך הריצה המשותפת למועצת עיריית עפולה. כמו כן החליטה הסיעה לתמוך בבבחירות בראש העיר יצחק מירון.
1 צפייה בגלריה
צילום: מטה תנועת תנופה לעפולה
צילום: מטה תנועת תנופה לעפולה
צילום: מטה תנועת תנופה לעפולה
כידוע סיעת גשר הייתה חברה בקואליציה בחמש השנים האחרונות ופעלה רבות למען הציבור הדתי והחרדי בעיר. נציגי התנועה הבטיחו כי שיתוף הפעולה הפורה בתוך התנועה ובינם לבין ראש העיר מירון יימשך גם בשנים הבאות, למען קידום עינינו של הצבור הדתי והחרדי בפרט ולמען הציבור בכלל.
"על פי המדיניות שהנהגתי בעיר יש לאפשר לכל מגזר באוכלוסיה לחיות על פי אמונתו, השקפתו ומנהגיו", אמר מירון, "יש בינינו שיתוף פעולה מעולה. בחמש שנות כהונתי פעלתי עם המגזר הדתי-חרדי בעיר ויחד הקמנו בתי ספר, גני ילדים וקיימנו שיתוף פעולה מלא עם המרכזים הקהילתיים במתן לאוכלוסיה זו העשרה רבה בתחום החינוך הבלתי פורמאלי. ההכרזה על תמיכה תנועת גשר בי היא פרי של שיתוף פעולה שימשך גם בשנים הבאות".
החרדים בעפולה הם כוח אלקטוראלי שהפך משמעותי בשנים האחרונות. לפיכך, הבעת התמיכה של נציגיהם במירון מעניקה לו רוח גבית במרוץ לראשות מול שני יריביו ראש העיר לשעבר אבי אלקבץ ועורך הדין אילן וקנין.