2 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
ראש מועצת כפר תבור יוסי דולה, שכבר הצהיר כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים, דוחה את הביקורת המרומזת נגדו לפיה הוא פועל, לכאורה, לבחירתו של סגנו עודד הלפרין ומתנהג כאילו מדובר, לכאורה, בשלטון מלוכני.
"אני לא ממליך איש כי אינני מלך ועודד הלפרין אינו נסיך", הבהיר דולה, "הכרזתי בפומבי כי אני תומך בעודד הלפרין מתוך הבנה שהוא האיש המתאים בזמן הנכון. עודד הרוויח את מיקומו המרכזי בקהילת כפר תבור בזכות ולא בחסד. מדובר בצעיר משכיל עם תארים בהצטיינות, לוחם קרבי בעל עקומת למידה מדהימה שהחליט בבחירות האחרונות לעסוק בפעילות ציבורית".
עוד הסביר דולה כי הלפרין הוא יזם, שהקים רשימה עצמאית שקיבלה שלושה מנדטים. "כתוצאה מהישג זה הצטרף לקואליציה וקיבל תחת ידיו שורה של תפקידים ובהם סגן וממלא מקום ראש המועצה ויו"ר הנהלת המתנ"ס, תפקידים אותם הוא ממלא בהצלחה מרשימה ובהתנדבות מלאה", מסר דולה והוסיף: "רצה הגורל ובמהלך קדנציה זאת חליתי כידוע במחלה קשה שגרמה להעדרויות ממושכות שלי מהעבודה ולהגבלה ניכרת בפעילותי ולמזלנו עודד נטל את המושכות והצליח למלא את מקומי ולייצגנו בכבוד רב בכל מקום שנדרש והביא להישגים לא קטנים לפוליטקאי צעיר".
2 צפייה בגלריה
עודד הלפרין  (צילום: שרון צור)
עודד הלפרין  (צילום: שרון צור)
עודד הלפרין (צילום: שרון צור)
עוד ביקש דולה להבהיר כי חשיפתו לתפקיד בפועל ותפקודו המוצלח הביאה אותי להכרה שהוא קורץ מהחומר המתאים לתפקיד והוא היחידי מבין כל המועמדים שיש לו ידע וניסיון בפעילות הנדרשת ממועצה ומראש מועצה. "בסופו של יום כאמור אין מלכים ונסיכים ואין ממליכים, מי שיחליט ויבחר את ראש המועצה הבא, הוא הציבור הנאור של כפר תבור וכולנו נתיישר עם החלטתו", אמר דולה.