1 צפייה בגלריה
אריק נחמקין ולימור רגב (צילום: טלי עוז אלבו)
אריק נחמקין ולימור רגב (צילום: טלי עוז אלבו)
אריק נחמקין ולימור רגב (צילום: טלי עוז אלבו)
אריק נחמקין מנהלל, מי שהיה שר החקלאות ומזכיר תנועת המושבים, הודיע על תמיכתו בלימור רגב לתפקיד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל.
רשימת התומכים בלימור רגב הולכת ומתארכת. לאחר שזכתה בשבועות האחרונים לתמיכה גורפת מצד יו"רים ומזכירים של הנהלות יישובים בעמק, זוכה השבוע רגב לתמיכה משמעותית ביותר בדמותו של אחד מאושיות העמק ואחד מסמליה - אריק נחמקין.
"לימור מביאה איתה את כל הדרוש לתפקיד ראש המועצה. יש לה ניסיון רב בעשייה יישובית וקהילתית, יכולת מוכחת בניהול תחומי חיים מגוונים, חיבור כל מרכיבי הקהילה לעשייה משותפת, אנרגיות אדירות ויכולת לעשות שינויים", מסר נחמקין.
נחמקין, המכהן גם בתפקיד נשיא 'פרלמנט העמק', הוסיף כי בעמק נדרשת מנהיגות רעננה ונמרצת, ורגב היא מנהיגה מקומית בעלת הכוחות הטובים ביותר אל מול אתגרי העתיד.
רגב מסרה בתגובה: "זו גאווה גדולה לזכות בתמיכתו של מי שהיה שותף מרכזי בעיצוב פני ההתיישבות העובדת בישראל. לנחמקין זכויות רבות ועשייה רבת משמעות לבניית המדינה, ותמיכתו בי מהווה תעודת כבוד. המגזר החקלאי כפרי בעמק נמצא בתקופת משבר - הקיצוץ במכסות המים, האיום על השטחים החקלאיים מצד יזמי נדל"ן וראשי ערים שכנות, היעדר אופק כלכלי לדור המשך בחקלאות, הצורך בפיתוח ידע מתקדם ומסים ואגרות המכבידים על העשייה החקלאית. אתגרים אלו חייבים להימצא בראש סדר העדיפויות של המועצה תוך אמירה ברורה כי יש להגן על המרחב החקלאי בכל מחיר".