1 צפייה בגלריה
 איתי כהן. "קולי הוא קול התושבים" (צילום: שרון צור)
 איתי כהן. "קולי הוא קול התושבים" (צילום: שרון צור)
 איתי כהן. "קולי הוא קול התושבים" (צילום: שרון צור)
איתי כהן (31), הפעיל החברתי העפולאי, הודיע כי יתמודד למועצת העיר בבחירות המוניציפליות הקרובות. כהן הבהיר כי עיקר העשייה הציבורית שלו, אם ייבחר, תעסוק בחינוך.
"תלמידים לא נרשמים לבתי הספר שלנו בעיר, הולכים לבתי הספר מחוץ לעיר. זה מצב שאסור לקבל, צריך להתגאות במורים שלנו ולחזק את המערכת", אמר.
מאז הפך כהן לפעיל חברתי, לפני שנים אחדות, הוא עוסק בעיקר בעזרה לתושבים בטיפול בעניינים הקשורים לרשות. כמו כן הוביל בעיר את הפרויקט 'תיק לכל ילד'. "בשנה האחרונה הצלחתי לגייס כ־800 תיקים חדשים, כולל אביזרים וציוד לבית הספר. לא ניתן שמשפחות חסרות יכולת לא יפתחו את שנה הלימודים כמו כולם", אמר.
כהן מצהיר כי אינו מתכוון לצאת בסיסמאות עם כניסתו להתמודדות ומדבר על כוונותיו לעתיד: "עם כניסתי למועצת העיר, אדאג להביא יזמים טכנולוגיים ואנשיי הייטק שיקדמו את תלמידי עפולה, שישאבו מידע וילמדו מה זה הייטק בכל בתי הספר. כמו כן אדאג להוזיל משמעותית את מחירי דמי ההרשמה לגני הילדים בעיר. לא ייתכן שזוג צעיר עם שלושה ילדים ישלם 450 שקל דמי הרשמה".
המתמודד הצעיר מתכוון לעסוק גם ביוקר הארנונה והחניה. "לכל מקום שאני הולך שואלים אותי 'איתי, מה יהיה עם העיר?' אני תמיד אופטימי ומגיב בחיוך. אפשר וצריך עוד להציל את המצב וזו הסיבה שאני מתמודד", הסביר, "אני עובר מהמקלדת ומהפייסבוק אל השטח, אל המועצה. הגיע הזמן שיהיה נציג שצמח מלמטה, שמבין וקורא את התושבים. הקול שלי הוא הקול של התושבים".