1 צפייה בגלריה
רגב עם בן־ברק. "היכולת להנהיג" (צילום: טלי עוז-אלב)ו
רגב עם בן־ברק. "היכולת להנהיג" (צילום: טלי עוז-אלב)ו
רגב עם בן־ברק. "היכולת להנהיג" (צילום: טלי עוז-אלב)ו
המועמדת לראשות המועצה האזורית יזרעאל, לימור רגב, השיקה את קמפיין הבחירות שלה לראשות המועצה. לאירוע, שנערך במסעדת 'בלה' בבית שערים, הגיעו תומכים רבים מיישובי העמק, שהבולט מביניהם הוא המשנה־לשעבר לראש המוסד, רם בן־ברק מהמושב נהלל.
בן־ברק אמר באירוע כי הוא דוגל בצורך לקצוב את משך כהונתם של נבחרי ציבור לשתי קדנציות, והסביר מדוע החליט לתמוך ברגב. "ללימור יש היכולת להנהיג ולהוביל", אמר, "אנו צריכים שינוי בעמק, ואת האשה הנכונה לעשות אותו. אני אתגייס לבחירתך ואסייע ככל הנדרש".
לפני שרגב הציגה את מצע הבחירות שלה, נשאו דברים מספר תומכים מרכזיים ובהם מזכיר מושב היוגב, יהודה פינסקר, שאמר כי רגב היא הבחירה הנכונה לעמק, והיא זו שתוכל להתמודד עם האתגרים העצומים הניצבים בפני המועצה. פינסקר הוסיף כי נדרש ריענון באופן ניהול המועצה - יותר חשיבה אסטרטגית, חיבור לתושבים ונחישות מול האתגרים - ורגב תביא זאת למשרדי המועצה.
יו"ר קיבוץ גזית, נועה דוד, אמרה באירוע כי מצאה ברגב דמות שתוכל להוביל לשינויים הנדרשים במערכת החינוך, ולכן החליטה לתמוך בה. יו"ר מושב בית שערים, אלון קוטב, אמר כי לתחושתו המועצה עומדת במקום ויש לפעול בדחיפות ליצירת פתרונות ארוכי־טווח להחזרת צעירים לעמק ולעידוד ופיתוח של עסקים קטנים.
עמיר מורן, ממקימי תמרת, בכיר לשעבר במערכת הביטחון, אמר כי מצא ברגב מנהיגה שורשית ואמיתית. "לימור תוכל להנהיג בבטחה את המועצה. יש לה ברק והתלהבות בעיניים", אמר.
את הערב סיימה רגב בנאום שבו פרשׂה את תפיסת עולמה במגוון נושאים מרכזיים. בנאומה התחייבה לעדכן את תפיסות החינוך של המועצה, תוך גיוון מוסדות החינוך ודגש על חינוך לערכים, ואת שימור המרחב הכפרי, תוך פיתוח מו"פ ויציאה בקמפיין מיתוגי לתוצרת הטרייה של עמק יזרעאל.
כמו כן הדגישה רגב את המאמץ הנדרש להחזרת הצעירים לעמק, תוך יצירת אווירה כלכלית וחברתית מתאימה ופיתוח של מקורות תעסוקה איכותיים.
רגב הכריזה כי תפעל להכרזה על עמק יזרעאל כמרחב ביוספרי, בדומה למועצה האזורית מגידו - הכרזה שתוביל לקבלת החלטות אסטרטגיות על אופן הפיתוח במועצה, תוך אמירה ברורה כי אדמות העמק אינן הפקר - וחשפה את הסלוגן שילווה את הקמפיין שלה: "העמק מתעורר".