רצח כתוב היטב (ארה"ב, 2019)
כאשר הסופר הידוע הארלן תרומביי נמצא מת באחוזתו מיד לאחר יום הולדתו ה-85, הבלש המסוגנן בנואה בלאנק מגויס לחקירה באופן מסתורי. ממשפחתו הלא-מתפקדת של הארלן ועד הצוות המסור שלו, על בלאנק לנווט ברשת של הסחות דעת ושקרים על מנת לחשוף את האמת מאחורי מותו בטרם עת של הארלן.
בימוי: ריאן ג'ונסון. שחקנים: דניאל קרייג, כריס אוונס, טוני קולט, אנה דה ארמס, ג'יימי לי קרטיס, דון ג'ונסון, מייקל שאנון, קתרין לנגפורד, קית סטיינפל, כריסטופר פלאמר.
סיפור נישואים (ארה"ב, 2019)
צ'רלי וניקול הם שחקן ובמאית העובדים ביחד בתיאטרון אותו מנהל צ'רלי, נשואים וגרים יחד בניו יורק עם בנם הנרי. לאחר שניקול מקבלת הצעת עבודה בלוס אנג'לס ועוברת עם בנם לשם, מתחיל בין השניים מאבק גירושים מכוער על המקום בו יגדל הילד.
בימוי: נוח באומבך. שחקנים: סקרלט ג'והנסון, אדם דרייבר, לורה דרן, ריי ליוטה.
משחקים באש (ארה"ב, 2019)
כאשר צוות הכבאים המיומן של ג'ייק קרסון מציל שלושה ילדים מבית בוער, הם מבינים במהרה ששום כמות של אימונים לא יכלה להכין אותם לעבודה הקשה ביותר שנאלצו לבצע – להיות בייביסיטרים. בעודם מנסים לאתר את הוריהם של שלושת הילדים, חייהם, עבודתם ואפילו תחנת הכיבוי של הכבאים נהפכים על פיהם, והם לומדים שילדים – בדומה לאש – הם פראיים ובלתי צפויים.
בימוי: אנדי פיקמן. שחקנים: ג'ון סינה, קיגן מייקל קי, ג'ון לגוויזמו, ג'ודי גריר.
בלון (גרמניה, 2018)
מבוסס על סיפור אמיתי. 1979, מזרח גרמניה. שתי משפחות הכמהות לחופש מתכננות לערוק בחשאי למערב. באומץ ותחכום, הם תופרים מפיסות בד כדור פורח, שיעביר אותם מעל חומת ברלין. לאחר שהניסיון הראשון נוחל כישלון חרוץ ומסכן את חייהם, הם מנסים שוב, אך הפעם המשטרה החשאית בעקבותיהם.
בימוי: מיכאל בולי הרביג. שחקנים: פרידריך מוקה, קרולינה שוך, דוויד קרוס, אליסיה פון ריטברג, תומס קרצ'מן.
לעולם לא מאוחר (אנגליה, 2017)
אידי, אלמנה טרייה בשנות השמונים לחייה, מתכוננת להגשים חלום חיים: לפני עשורים, אביה תכנן עבורם טרק הרים לנופים הקסומים של הרמה הסקוטית. אידי השתוקקה ללכת, אך בעלה הנוקשה ג'ורג', גרם לה להישאר בבית. עכשיו כשבעלה מת ובתה רוצה לרשום אותה לבית אבות, אידי מחליטה לשכור מדריך הרים צעיר ולצאת לטיול לבדה. בדרך היא תוכיח לעולם ולעצמה שלעולם לא מאוחר להגשים חלומות.
בימוי: סימון האנטר. שחקנים: שילה הנקוק, קווין גת'רי, פול ברננגן.