זה: חלק 2 (ארה"ב, 2019)
27 שנים חלפו מאז אירועי קיץ 1989 והמפגש של ילדי "מועדון הלוזרים" עם "זה", פניוויז הליצן המבעית והתגלמות הרוע. הילדים כבר גדלו והתבגרו, הסתלקו מהעיירה דרי ופרשו איש איש לחייו ולעיסוקיו. שיחת טלפון מסתורית ומטרידה מחזירה אותם לרחובות הרדופים של ילדותם ומאלצת אותם לשוב לעיירה על מנת לקיים את ההבטחה שחרטו בדם בצעירותם ולהילחם פעם נוספת ב"זה", כשהם אינם יודעים שהפעם "זה" חזר חזק יותר מתמיד ומצא יותר לנקמה בהם.
בימוי: אנדי מוסקייטי. שחקנים: ביל היידר, ג'יימס מקאבוי, ג'יימס ראנסון, ג'סיקה צ'סטיין.
פנים רבות לאמת (ארה"ב, 2019)
איימי ופיטר אדגר אימצו לפני עשור את לוס, ילד שנולד באריתריאה. לוס התבגר בבית משפחת אדגר והפך לנער פופולרי ונערץ בקרב חברי הקהילה. הארייט וילסון, המורה שלו, רואה בו סמל למצוינות המסוגל להעניק השראה לסטודנטים שחורים אחרים בבית הספר. כאשר היא מטילה על הכיתה של לוס משימת כתיבה, היא נדהמת לקרוא את המאמר המטריד שהוא מגיש לה. מלא בהתבטאויות שנויות במחלוקת ותמיכה באלימות פוליטית, המאמר גורם להארייט לחקור לעומק את מקור דעותיו של לוס. היא מחטטת ללא רשות בלוקר שלו ומה שהיא מגלה שם מאשש את הפחדים הגדולים ביותר שלה.
בימוי: ג'וליוס אונה. שחקנים: נעמי ווטס, קלווין הריסון ג'וניור, אוקטביה ספנסר, טים רות', סטפני קים.
לב משוגע (גרמניה, 2017)
לני הוא צעיר פוחז בן 30. לבלות, להשתעשע, להשתכר - זו המטרה שלו בחיים. אחרי שלילה אחד הוא מטביע מתוך שכרות את מכונית הספורט שלו בבריכת ביתו של אביו הקרדיולוג, האב קץ בתעלולים של בנו. הוא מאלץ את לני לטפל בפציינט שלו דויד, נער בן 15, הסובל מבעיית לב מלידה. איש אינו יודע אם דויד יזכה להגיע לשנתו ה-18. עולמו הוא מרפאות, טיפולים ומאבק יום יומי. לני מאפשר לדויד לחוות דברים שהוא לא חווה מעולם, הרפתקאות שלא התנסה בהן. ולצד זה, מגלה את היכולת שבו לטפל, לדאוג ולהיות אחראי.
בימוי: מארק רותמונד. שחקנים: אליאס מבראק, פיליפ נואה שוורץ, אווה פרוייס, ליסה ביטר.
כמו כולן (גרמניה, 2019)
איינור, צעירה יפה ותוססת, בת למהגרים טורקים המתגוררים בגרמניה, מוצאת את עצמה בגיל 16 מחותנת נגד רצונה לבעל אלים, ובהריון ממנו. כשהיא מחליטה שחייה לא חייבים להראות כפי שהמשפחה המוסלמית האדוקה שלה תכננה, היא בורחת לברלין על מנת להתחיל שם חיים חדשים. היא יולדת את בנה, מוצאת עבודה ומתחילה רומן עם בחור גרמני שאוהב אותה כמו שהיא, ונדמה שהיא מצאה את מקומה בעולם. אבל משפחתה, שרואה במעשיה פגיעה חמורה בכבודם, מסרבת לשחרר אותה לדרך החדשה שהיא בחרה בה.
בימוי: שרי הורמן. שחקנים: אלמילה בגריאצ'יק, אראם אראמי.