תל אביב על האש (ישראל, 2019)
סאלם, פלסטיני צעיר ממזרח ירושלים, עובד בצילומי הטלנובלה הפופולרית "תל-אביב על האש". מדי בוקר הוא עובר דרך מחסום ישראלי בדרכו לעבודה ברמאללה. אסי, מפקד המחסום, מגלה שסאלם עובד בטלנובלה שאשתו אוהבת, ומסכים לייעץ בכתיבת דמותו של קצין ישראלי בסדרה וזאת בתנאי שהסדרה תסתיים כמו שאשתו רוצה - בחתונה. שיתוף פעולה הסודי בין השניים עובד נהדר, עד שהספונסרים מתערבים ומבקשים לכתוב סוף אחר לסדרה. לכוד בין קצין ישראלי לספונסרים ערבים, סאלם צריך למצוא בדחיפות פתרון מקורי שיחלץ אותו מהצרה שאליה נקלע.
בימוי: סאמח זועבי. שחקנים: קייס נאשף, יניב ביטון, יוסף סוויד, לטיסיה איידו, לובנה אזאבל, סלים דאו.
מבצע שלאגר (ישראל / אוסטריה, 2019)
קצין האו"ם האוסטרי וורנר באומשלאגר משרת במזרח התיכון בגבול לבנון-ישראל בתקופה דמיונית בה נחתם הסכם שלום וכבר שלושה חודשים שהגבול שקט לאכזבתם של גורמים שונים בשתי המדינות וגם כמה חיילי או"ם שחייהם ללא מלחמה אינם חיים. בזמן בו הוא חי על התפר בין המדינות, וורנר החנון והחיוור הספיק לצבור רקורד מרשים לכל הדעות: יש לו מאהבת ישראלית, מאהבת לבנונית ואישה שמחכה לו בבית באוסטריה. כשהוא מקבל מעטפת סחיטה ממאפיונר גרוזיני מצפון ישראל בשם שלווה, הוא מתחיל מסע שמאיים להחריב את מגדל הקלפים המרשים שבנה.
בימוי: האראלד זיכריץ. שחקנים: מורן רוזנבלט, מירב פלדמן, תומאס שטיפסיץ, דני שטג, זהר ליבה, קובי פרג', איציק כהן, נורמן עיסא, נתי רביץ, עלי סולימאן, שרון אלכסנדר.
באסטר הגדול (ארה"ב, 2019)
חייו ופועלו של הקולנוען והקומיקאי האגדי באסטר קיטון זוכים לסיקור אישי של המעריץ המושבע, והבמאי זוכה הפרסים, פיטר בוגדנוביץ. הסרט התיעודי מורכב מראיונות עם מכרים של קיטון ועם אמנים ששואבים ממנו השראה בלתי פוסקת (ביניהם קוונטין טרנטינו ומל ברוקס), כמו גם מקטעים נבחרים מיצירות המופת הקולנועיות שלו, "באסטר הגדול" הוא מחווה לגדול הקומיקאים בתולדות הקולנוע.
בימוי: פיטר בוגדנוביץ'. בין המשתתפים: באסטר קיטון, קוונטין טרנטינו, מל ברוקס.
חסד מופלא: אריתה פרנקלין (ארה"ב, 2018)
תיעוד נדיר של הופעה אגדית שהעניקה אריתה פרנקלין בכנסייה הבפטיסית בלוס אנג'לס בשנת 1972. ההופעה תועדה על ידי הבמאי זוכה האוסקר סידני פולק ונחשפת בסרט זה לראשונה.
בימוי: אלן אליוט, סידני פולק.
אקס מן: הפניקס האפלה (ארה"ב, 2018)
סיפורה של ג'ין גריי המתאר כיצד הפכה להיות הפניקס האפלה האגדית. במהלך משימת חילוץ מסכנת חיים בחלל, ג'ין נפגעת וכמעט נהרגת בידי כוח קוסמי מסתורי, אשר הופך אותה לאחת המוטנטיות החזקות ביותר אי פעם. בעודה נאבקת עם כוחה העצום אך הבלתי יציב היא נאלצת להתמודד עם השדים האישיים שלה ועם סביבתה הקרובה. ג'ין מתחילה לאבד שליטה, קורעת לגזרים את משפחת הX-מן ומאיימת להרוס את כלל כדור הארץ.
בימוי: סיימון קינבר. שחקנים: סופי טרנר, ג'יימס מקאבוי, ג'ניפר לורנס, טיי שרידן, מייקל פסבנדר, ניקולס הולט, ג'סיקה צ'סטיין.
מסיבה סוף (ארה"ב, 2019)
סו אלן היא אישה מתבודדת שמסתגרת בביתה השקט בעירייה באוהיו. יום אחד, מאגי, בת עשרה חדשה בעיר, מבקשת מסו אלן לקנות לה ולחבריה אלכוהול, וסו אלן מזהה הזדמנות לעשות חברים חדשים שאינם חשדניים, אפילו אם הם צעירים. היא מציעה לבני העשרה הזדמנות להימנע מלנהוג ולשתות כאשר היא מציעה להם לבלות במרתף בביתה. אבל יש כמה חוקים לבית: אחד מהצעירים חייב להישאר פיכח. אסור לקלל. אסור לעולם לעלות במדרגות למעלה, וכולם חייבים לקרוא לה "מא". כשהכנסת האורחים של מא מתחילה להפוך לאובססיביות, מה שהתחיל כחלום של בני נעורים מהר מאוד מתגלה כסיוט מלא אימה, והמרתף של מא משתנה מהמקום הכי טוב בעיר, למקום הכי נורא ביקום.
בימוי: טייט טיילור. שחקנים: אוקטביה ספנסר, ג'ולייט לואיס, דיאנה סילברס.