מילים נרדפות (צרפת / ישראל, 2019)
יואב הוא צעיר ישראלי שמגיע לפריז לדירה נטושה, ללא כל ציוד פרט לבגדיו וכמעט קופא למוות. זוג שכנים צעיר בשם אמיל וקרוליין מציל אותו ממוות ומאמץ אותו לדירתם. יואב מסרב לדבר בעברית, הוא מספר כי הוא שונא את המדינה בה גדל וטראומה שעבר בשירותו הצבאי מרחפת מעל התנהגותו. נטיותיו הפואטיות מרשימות את אמיל התומך בו כספית ויואב בתמורה מספר לו את סיפוריו. גם קרוליין נשאבת למשולש הזה ומתחילה בקשר עם יואב, המנסה למצוא את עצמו במדינה בה אין לו דבר.
בימוי: נדב לפיד. שחקנים: תום מרסייה, לואיז שבילוט, קוונטין דולמייר.
גיבורים במצולות (בלגיה / לוקסמבורג, 2018)
מבוסס על סיפורה האמיתי של הקורסק K-141, צוללת גרעינית רוסית אשר שקעה למעמקי ים ברנץ באוגוסט 2000. בשעה ש-23 מלחים נלחמו על הישרדותם על סיפון הצוללת המושבתת, משפחותיהם נאבקו נואשות במחסומים בירוקרטיים על מנת למצוא תשובות ולהציל אותם כנגד כל הסיכויים.
בימוי: תומאס וינטרברג. שחקנים: ליה סיידו, קולין פירת, מתיאס שונארטס.
הבטחה עם שחר (צרפת, 2017)
חייו של הסופר רומן גארי, היו תמיד יוצאי דופן ומיוחדים. מילדותו הקשה בפולין ועד לנעוריו שטופי השמש בעיר ניס בדרום צרפת ומשם לקורס הטיס באפריקה בימי מלחמת העולם השנייה. את הדחף שלו להיות אדם מפורסם וסופר גדול הוא חב לאמו נינה ולאהבה המטורפת של האישה הגדולה מן החיים הזו. כל אלו הפכו אותו לאחד הסופרים הגדולים של המאה העשרים. אדם שחי חיים מלאי תהפוכות, תשוקה ומסתוריות. אבל אהבה אימהית חסרת גבולות זו, הייתה גם אהבה שהיוותה מעמסה גדולה שהשפיעה על רומן גארי לאורך חייו.
בימוי: אריק ברבייה. שחקנים: שרלוט גינסבורג, פייר ניניי, דידייה בורדו, נמו שיפמן.
פרנהייט 11/9 (ארה"ב, 2018)
הדוקומנטריסט מייקל מור בוחן שתי שאלות מרכזיות הנוגעות לעידן טראמפ בארה"ב – 1. איך לעזאזל הגענו למצב הזה? 2. איך לעזאזל אנחנו נחלצים ממנו?
בימוי: מייקל מור.