קולט (אנגליה / ארה"ב, 2018)
לאחר נישואיה של קולט לווילי, סופר כריזמטי וקולני מפריז, היא מחליפה את הסביבה הכפרית והשקטה שבה גדלה בהמולה היצירתית והרועשת של עולם הספרות הפריזאי. דווקא בתוך ההמולה הזו היא מצליחה למצוא קול ספרותי ייחודי משלה. בעצתו של בעלה – סופר מצליח בעצמו – היא מפרסמת את ספריה תחת שמו, אך לא נפסקת להיאבק על להשמיע את הקול שלה.
בימוי: ווש ווסטמורלנד. שחקנים: קירה נייטלי, דומיניק ווסט, פיונה שו.
מה גברים רוצים (ארה"ב, 2019)
אלי דיוויס היא סוכנת ספורט מצליחה אשר עמיתיה הגברים מנסים כל הזמן להשאיר אותה "על הספסל". כאשר פוסחים עליה בקידום שמגיע לה, היא מתחבטת בשאלה מה עוד עליה לעשות כדי להצליח בעולם של גברים... עד שהיא מקבלת את היכולת לקרוא את מחשבותיהם. באמצעות כוחה החדש אלי שואפת לעקוף את עמיתיה במיר וץ להחתמת כוכב הכדורסל הבא, אבל המאמצים הרבים שעליה להשקיע במטרה יעמידו במבחן את קשריה עם חבריה הטובים ביותר ועם מושא אהבתה הטרי.
בימוי: אדם שנקמן. שחקנים: טראג'י פ. הנסון, אלדיס הודג', ג'וש ברנר, אריקה באדו, קלן לוץ, טרייסי מורגן, שאקיל אוניל.
האם אי פעם תסלחי לי? (ארה"ב, 2018)
סיפורה האמיתי של ביוגרפית הסלבריטאים המצליחה לי ישראל, אשר התפרנסה בשנות ה-70 וה-80 מכתיבת הביוגרפיות של מפורסמים כגון קתרין הפבורן, טלולה בנקהד, אסתי לאודר והעיתונאית דורותי קילגלן. כאשר לי כבר לא מצליחה להוציא את ספריה לאור בשל חוסר הרלוונטיות שלהם לטעם הע כשווי, היא הופכת את האמנות שלה לרמאות, בעזרתו של ידידה הנאמן ג'ק.
בימוי: מריאל הלר. שחקנים: מליסה מקארתי, ריצ'רד אי. גראנט, דולי וולס.
פרא אציל (ישראל, 2018)
אלי, נער עם הפרעות אכילה, מתגורר בשכונת הארגזים עם סימה אמו ויפת בעלה, זוג נרקומנים בגמילה. אלי נקרע בין דאגתו לאמו ובין רצונו לגור עם אביו יומטוב, אמן מעט תמהוני ומהורהר, חריג בנוף המקומי של השכונה. באווירה המתפקעת מיצרים ואלימות של דרום תל אביב, דבר אינו נשאר בממדיו הטבעיים ולמר ות ניסיונותיו של אלי להיות המבוגר האחראי, סכסוך משפחתי קטן מתפתח לטרגדיה שעיוורון ותאוות נקם משחקים בה תפקיד מרכזי.
בימוי: מרקו כרמל. שחקנים: נוה צור, ליאת אקטע, אלון אבוטבול, שירה האס, אורי פפר.
מז"ל טוב 2 (ארה"ב, 2019)
טרי גלבמן מגלה כי למות פעם אחר פעם ולחזור על אותו יום שוב ושוב, היה דבר הרבה יותר קל מהסכנות שצפויות לה בהמשך.
בימוי: כריסטופר לנדון. שחקנים: ג'סיקה רות', סוראז' שארמה, רייצ'ל מתיוס.
אליטה: מלאך הקרב (ארה"ב, 2018)
על רקע המאה ה- 26, אליטה היא אדם-מכונה נשית שהתגלתה על ידי מדעןבחצר גרוטאות. המדען הרחום מבין מיד כי מאחורי המעטפת החיצונית של הסייבורג, קיימת אישה צעירה בעלת נשמה ולב רחב עם עבר יוצא דופן. הוא מנסה להגן עליה, בעוד ידידה הוגו דווקא מנסה להעיר את זיכרונה מחייה הקודמים. זה קורה כאש ר סביבתה התומכת מאוימת על ידי כוחות מושחתים וקטלניים. אליטה משתמשת במומחיותה באמנות הלחימה, והופכת לציידת ראשים, בדרך להציל את העולם אותו למדה לאהוב.
בימוי: רוברט רודריגז. שחקנים: ג'ניפר קונלי, מישל רודריגז, כריסטוף וולץ, רוזה סלזאר.