הדור שלי (אנגליה, 2017)
מייקל קיין, מהשחקנים הבריטים הגדולים בכל הזמנים, לוקח את הצופים למסע אישי חזרה בזמן לשנות השישים העליזות בלונדון. הוא חוזר בזמן לימים הסוערים כדי לשוחח עם הדמויות הבולטות של התקופה, בהן הביטלס, רולינג סטונס, הדוגמנית טוויגי, הצלם דיוויד ביילי, מעצבת האופנה מרי קוואנט והאמן הנודע דיוויד הוקני.
בימוי: דיוויד באטי. שחקן: מייקל קיין.
המועדפת (אנגליה / אירלנד / ארה"ב, 2018)
תחילת המאה ה-18. אנגליה נמצאת במלחמה עם צרפת. המלכה אן השברירית יושבת על כס המלוכה, אך חברתה הקרובה ליידי שרה צ'רצ'יל מנהלת את ענייני המדינה במקומה. כאשר לארמון מגיעה משרתת חדשה בשם אביגיל, אישיותה הכובשת קוסמת לשרה. שרה לוקחת את אביגיל תחת חסותה. בעוד הפוליטיקה וענייני המלחמה ג וזלים את זמנה של שרה, אביגיל ממלאת את הפער שנפער כבת לווייתה של המלכה. חברותן המתפתחת נותנת לאביגיל הזדמנות להגשים את שאיפותיה, והיא לא תיתן לאף גבר, אישה, תחבולה פוליטית או ארנב לעמוד בדרכה.
בימוי: יורגוס לנטימוס. שחקנים: אוליביה קולמן, רייצ'ל ווייז, אמה סטון, ניקולס הולט.
אסקייפ רום (ארה"ב, 2019)
שישה זרים מוצאים עצמם במצב שלא בשליטתם וכעת עליהם להשתמש בשכל ובהגיון שלהם על מנת למצוא רמזים או להסתכן במוות.
בימוי: אדם רוביטל. שחקנים: טיילור ראסל, לוגאן מילר, דברה אן וול.
האשמים (דנמרק, 2019)
אסגר הולם, קצין משטרה המשרת כמוקדן במוקד משטרתי, עונה לשיחת חירום מאישה חטופה. כשהשיחה מתנתקת לפתע, מתחיל מרדף אחר האישה והחוטף. חמוש בטלפון בלבד, יוצא אסגר למירוץ נגד הזמן. עד מהרה הוא מבין שמדובר בפשע גדול בהרבה משחשב.
בימוי: גוסטב מולר. שחקנים: יאקוב סדרגרן, ג'סיקה דינאג', יוהאן אולסן, עומר שרגאווי.
עדה לרצח (קנדה, 2016)
יריות נשמעות מבית קברות מבודד. כל הנוכחים בהלוויה נרצחים ע״י צלף. כולם מלבד ילדה אחת שמסתתרת בשיחים עם מצלמה, ומצלמת את רגעי האימה. היא ראתה את פניו של הרוצח, ועכשיו היא צריכה לשלם את המחיר. ברגע האחרון היא מצליחה להימלט ומוצאת מסתור בבית מבודד כשהרוצח בעקבותיה. בבית מתגורר יוצא צבא מתבודד, לוחם יחידה מיוחדת לשעבר, שמנסה לחזור לחייו. הוא יעשה הכל כדי להרחיק את הרוצח מהבית ולהציל את חיי הילדה.
בימוי: אדם אלקה. שחקנים: לורנס פישבורן, תומאס ג'יין.