פרה אדומה (ישראל, 2018)
בני (בנימינה), בת יחידה, חיה לבד עם אביה יהושוע בהתנחלות בסילואן שבמזרח ירושלים. כשבאה לעולם עגלה אדומה כשרה, אביה רואה בזה אות וסימן לתחילת בניין בית המקדש השלישי. על בני מוטל התפקיד של לדאוג לפרה, עליה מושלכת משמעות הרת גורל. כאשר בני מתאהבת ביעל, בת שירות לאומי, הקשר הקרוב שלה עם אביה מתחיל להיסדק. ככל שהמתיחות הולכת ומתלהטת, בני מנסה בנואשות ליצור לה וליעל עתיד משל עצמן.
בימוי: צביה ברקאי יעקב. שחקנים: אביגיל קוברי, גל תורן, מורן רוזנבלט, דנה סורין.
משוכפלים (ארה"ב, 2018)
לאחר שאשתו וילדיו של וויליאם, מדען מבריק, נספים בתאונת דרכים קטלנית, הוא מחליט לעשות הכול כדי להחזיר אותם לחיים – גם אם ייאלץ להיאבק מול הממשלה, המשטרה וחוקי הבסיס של העולם המדעי.
בימוי: ג'פרי נחמנוף. שחקנים: קיאנו ריבס, אליס איב, תומס מידלדיץ'.
אהבה בימים קרים (פולין, 2018)
על רקע המלחמה הקרה בשנות ה-50, ויקטור והצוות שלו נודדים ברחבי אירופה בחיפוש אחר כשרונות חדשים ללהקה בניהולו. הוא פוגש בזולה, זמרת צעירה, תמימה ומלאת קסם אישי, ובין השניים נרקם רומן. אבל נדמה שהפוליטיקה של התקופה, הרקע השונה ממנו השניים באים וגחמות הגורל חוברים כולם נגד סיפור האהבה הזה. האם אהבתם, חזקה ואמיתית ככל שתהיה, תשרוד?
בימוי: פאבל פאבליקובסקי. שחקנים: יואנה קוליג, תומאש קוט, בוריס זיק.
אפ-סייד (ארה"ב, 2017)
מובטל המתקשה למצוא עבודה מגיע לראיון כושל בביתו של מיליארדר הנכה מכף רגל ועד צווארו. דווקא הראיון הכושל גורם לו להתבלט והוא נשכר לעבודה. בין השניים נרקמת חברות ייחודית שמתעצמת עד לרגעי השיא בו כל אחד מהם מתמודד עם עברו והחלטותיו. מבוסס על הלהיט הצרפתי "מחוברים לחיים".
בימוי: ניל בורגר. שחקנים: קווין הארט, בריאן קרנסטון, ניקול קידמן.
סגן הנשיא (ארה"ב, 2018)
סיפורו של פקיד העובד מאחורי הקלעים, והופך במהלכים שקטים לאיש החזק ביותר בעולם בתפקידו כסגן נשיא ארה"ב תחת נשיא ארה"ב ג'ורג' וו. בוש. בעת כהונתו כסגן הנשיא, עיצב דיק צ'ייני את מדינתו ולמעשה את כל העולם בדרכים שמשפיעות עלינו עד היום.
בימוי: אדם מקיי. שחקנים: כריסטיאן בייל, איימי אדמס, סטיב קארל, סם רוקוול.