בית בגליל (ישראל, 2017)
הזוגיות של גילי ויערה נקלעת למשבר על רקע החלטתם לעזוב את העיר ולבנות בית ביישוב קהילתי בגליל. בעוד בית חלומותיהם נבנה ומתגשם במציאות, כך הרעיון של ביתם המשותף של השניים הולך ומתערער, והיסודות של הזוגיות שלהם הולכים ונסדקים.
בימוי: אסף סבן. שחקנים: ​​נועה קולר, אודי רצין, ישי גולן, לאורה ריבלין, גדליה בסר.
מועדון הספר הטוב (ארה"ב, 2018)
דיאן התאלמנה לאחרונה לאחר 40 שנות נישואים. ג'יין נהנית לבלות עם גברים ללא כל התחייבות מוקדמת. שרון מתמודדת כבר עשור עם הליך גירושין מסובך. קרול מנהלת חיי נישואים אומללים כבר 35 שנים. חייהן של ארבע החברות חווים טלטלה כאשר הן מתחילות לקרוא יחד את "50 גוונים של אפור", ושואבות ממנו ה שראה עבור בעיותיהן היומיומיות
בימוי: ביל הולדרמן. שחקנים: דיאן קיטון, ג'יין פונדה, קנדיס ברגן, מרי סטינבורגן, ריצ'ארד דרייפוס.
סולו: סיפור מלחמת הכוכבים (ארה"ב, 2018)
ספין אוף על קורותיו של האן סולו מ"מלחמת הכוכבים" בצעירותו. בסדרה של הרפתקאות במקומות האפלים והמסוכנים ביותר של העולם התחתון, מתחבר האן סולו עם מי שעתיד להיות טייס המשנה הענק שלו – צ'ובאקה ופוגש את המהמר הידוע לשמצה לאנדו קלריסיאן, במסע שיקבע את מסלולו העתידי
בימוי: רון הווארד. שחקנים: אלדן ארנרייך, אמיליה קלארק, דונלד גלובר, וודי הרלסון, פול בתאני.
הללויה (צרפת, 2017)
מפיק מוזיקלי שמנסה למנף את הקריירה שלו, בא עם רעיון מבריק להקים להקה המורכבת מרב, אימאם וכומר להטיף לדו קיום דרך המוזיקה. אבל כוכבי הדת שנבחרו רחוקים להיות מלאכים בעצמם ומכאן הדרך אל התהילה רצופה בצלילים צורמים.
בימוי: פבריס אבואה. שחקנים: רמזי בדיאה, פבריס אבואה, גיום טונדק, אודרי לאמי.
מנשה (ארה"ב, 2017)
מנשה הוא גבר חביב המשתייך לקהילה החרדית של ברוקלין. לאחר שהוא מתאלמן חייו משתנים. לראשונה בחייו הוא מוצא עצמו בעימות מפתיע עם נוקשותה של ההלכה. הוא נחוש לממש את אחריותו כאב ולקבל משמורת על בנו הצעיר, אך מנגד ניצבת המסורת, האוסרת עליו לגדל את הבן לבדו. עד להודעה חדשה נמסר הילד לאי מוץ אצל הדוד הקשוח, ומנשה נותר גלמוד ושבור לב. הזדמנות לישועה מגיעה בסופו של דבר דווקא מכיוונו של הרב, המאפשר לאב ולבנו לבלות יחד במשך שבוע, עד לגילוי המצבה של האם, ומצפה ממנשה להוכיח כי הוא ראוי ליומרותיו.
בימוי: ג'ושוע ויינסטין. שחקנים: מנשה לוסטיג, ראובן ניבורסקי.
קוד האומץ (קנדה, 2018)
מה רכבי שטח חדישים נעצרים ליד בקתה במעבה היער. זהו ביתו של ג׳ו ברייבן, חוטב עצים, המתגורר שם עם משפחתו. ג׳ו, שהיה לוחם ביחידת הקומנדו המיוחדת של המרינס, מבין שהאורחים הללו לא רצויים, במיוחד כשהוא מבחין שהם יוצאים מהרכבים ומקיפים את הבית כשהם חמושים. במהרה הוא מגלה משלוח גדול ש ל סמים המוסתר בבקתה ומבין שהוא חייב להילחם את המלחמה של חייו כדי להגן על משפחתו.
בימוי: לין אודינג. שחקנים: ג'ייסון מומואה, סטיבן לאנג, גארט דילהונט.