בשל העומס על המערכת הציבורית, נאלצים בתי החולים לדחות ניתוחים אלקטיביים על מנת להתמקד במאבק בנגיף הקורונה ומענה למקרי חירום, דחיית הניתוחים למועד לא ידוע פוגעת באופן משמעותי באיכות החיים ובמענה הרפואי הניתן לתושבי האזור.
רוזן מדיקל סנטר ורשת "מדיקה" מתגייסים בעת הזו למאמץ הלאומי ופועלים על מנת להפחית לחץ מבתי החולים הציבוריים, וכחלק מהמאמץ ממשיכים לבצע גם במהלך ימים אלה ניתוחים ב- RMC בזמינות מיידית.
2 צפייה בגלריה
רוזן מדיקל סנטר
רוזן מדיקל סנטר
רוזן מדיקל סנטר
(יח"צ)
על מנת להעמיד את המרכז בתקופה זו לרשות כלל ציבור המבוטחים כל הפעולות יבוצעו במימון מלא (טופסי 17) או סבסוד משמעותי של קופות החולים המובילות – כללית, מכבי ומאוחדת.
הפעילות ב- RMC מתבצעת באישור ופיקוח של משרד הבריאות תחת הנחיות מחמירות של מניעת זיהומים. RMC הוא מרכז רפואי ייחודי בצפון, הממוקם במתחם עמק סנטר מול בית החולים "העמק" ומכיל 7 חדרי ניתוח מתקדמים ומרפאות מומחים בלבד, ללא מחלקות פנימיות או חדר מיון, ללא קבלה של מטופלים עם סימפטומים של קורונה. כל חדרי הניתוח מצוידים במערכות סינון חלקיקים מתקדמות (Hepa-filter), הסגל מצויד באמצעי מיגון לשמירה על בטחון המטופלים, הפעילות מתבצעת בפיקוח רופא מומחה ואחות למניעת זיהומים ובגיבוי רפואי של בית החולים העמק.
היום אף יותר מתמיד – הפעילות הרפואית ב RMC בטוחה יותר ונמצאת מעל לכל שיקול.
2 צפייה בגלריה
רוזן מדיקל סנטר
רוזן מדיקל סנטר
רוזן מדיקל סנטר
(יח"צ)
בתקופה זו מבוצעים ב RMC ניתוחים הכרחיים בלבד, בתחומים של אורתופדיה, כירורגיה, א.א.ג., עיניים (קטרקט) גניקולוגיה ועוד. כל הניתוחים מבוצעים על ידי מיטב הרופאים המומחים, תוך הקפדה על יחס אישי, וצוות רפואי מקצועי.
רוזן מדיקל סנטר שולח את הערכתו ותודתו לרופאים והאחיות ברפואה הציבורית ומתגייס גם בימים אלה במשימתו להעניק רפואה איכותית וזמינה לתושבי הצפון.
לזימון תורים 2323* ובאתר רוזן מדיקל סנטר.