בעוד שרבים מהזוגות שהיו אמורים להתחתן בחודש האחרון העדיפו לדחות את האירוע למועד מאוחר יותר, לירז (33) וצחי (37) בן דוד מבית שאן לא ויתרו והחליטו על חתונה מצומצמת ביותר בבית, שכללה 20 איש בלבד, מתוכם גם אנשי צוות שתפעלו את האירוע. הכלה, שבהתחלה התאכזבה מהמציאות שנכפתה עליה, לא מתחרטת ולו לרגע על האירוע הקטן שנערך לבסוף מכורח הנסיבות.
"לא היה דבר אחד שהייתי משנה בערב הזה. הייתי בטוחה שאצא בתחושת החמצה שלא היתה לי את החתונה שרציתי, אבל בסופו של דבר אני מרגישה שלא היה חסר לי כלום ואני לא צריכה עוד אירוע. אני מאושרת מהחתונה שהיתה לי ומבחינתי זכיתי. במבט לאחור לא הייתי מוותרת על החוויה הזו".
2 צפייה בגלריה
הזוג בן דוד בחתונה. "היה אירוע הכי טוב שיכולנו לבקש"
הזוג בן דוד בחתונה. "היה אירוע הכי טוב שיכולנו לבקש"
הזוג בן דוד בחתונה. "היה אירוע הכי טוב שיכולנו לבקש"
(צילום: דודי דוד)
החתונה שהתקיימה ביום שני השבוע היתה אמורה להיערך באולם האירועים 'אסיינדה' בבית שאן בסוף החודש, עם כ־550 מוזמנים. לבסוף היא נערכה אצל הדוד של הכלה, בחצר ביתם של יובל ומילי פרץ. "הרב ביקש להקדים את החתונה כי כולם צפו לאן המצב הולך ושכנראה יהיה עוצר בקרוב", מספרת הכלה הטרייה. "לאחר מכן כבר יצאה הנחיה שאסורה התקהלות של למעלה מעשרה אנשים והתכווצה לנו הבטן, אבל אנחנו אנשים מאמינים, אסור לדחות חתונה אז אמרנו שהכל לטובה. בזכות המשפחה שלנו, שכל אחד נרתם, והלב הטוב של שאר האנשים שעזרו לנו להרים את הערב הזה, היה אירוע הכי טוב שיכולנו לבקש.
"ברגע שהחלטנו להניח לזה וללכת על החתונה בלב שלם הכל זרם והקדוש ברוך הוא זיכה אותנו לעמוד תחת חופה מרגשת עם המשפחות שלנו. אני חייבת להודות לכל אנשי הצוות שבזכותם היום הזה היה כל כך מושלם: די.ג'יי שראל אזולאי, דודי דוד הצלם, הקייטרינג של 'פאפא פיצה', אלירן הפקות, רועי ברגר ־ פאב הפינה, אצולת העמק בית שאן, דניאל מרכז אירועים, הילה מרדכי ־ לופט נייט האוט, יובל פריאל ־ אורייתא, דקלה כהן עזרן ־ יעקב הגנן ודפוס המעיינות ־ אפרים וקובי. בן הזוג שלי מירושלים במקור והוא פשוט נדהם מהעזרה שהתושבים בבית שאן נתנו לנו".
2 צפייה בגלריה
הזוג בן דוד בחופה. "אווירה אחרת לחלוטין"
הזוג בן דוד בחופה. "אווירה אחרת לחלוטין"
הזוג בן דוד בחופה. "אווירה אחרת לחלוטין"
(צילום: דודי דוד)
החתונה התנהלה על פי ההנחיות של משרד הבריאות?
"בוודאי. רקדנו במרווחים ובקבוצות קטנות. נשמענו להוראות לא רק בגלל שזה החוק, אלא גם באמת בשביל לשמור על הבריאות של כולנו. היה שמח ולא הרגשתי שאני צריכה 200 איש צפופים מסביבי בשביל לשמוח. בסוף זו לא הכמות אלא האיכות".
מי שהיה לו חלק לא מבוטל בכך שהאירוע הזה יצא לפועל הוא שראל אזולאי, די.ג'יי wowdjs ומנהל חברת ההגברה והתאורה 'מלודי', שהכלה היא בת משפחתו. "לירז התקשרה אליי ואמרה לי שהוחלט שהחתונה תוקדם ליום שני. התחלתי להרים טלפונים לכל מי שאפשר והפכנו את הבית של דוד שלה לגן אירועים של ממש עם חופה, במות, הגברה, תאורה,ופינות ישיבה. התייחסנו לזה ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות. דאגנו לפנות את הרחוב לבואם של הכלה והחתן כדי שאף מכונית לא תפריע בטעות. זה היה ממש מרגש", מספר אזולאי, שמודה כי אחרי אינספור אירועים שבהם נכח, החתונה הזו היתה המיוחדת מכולם: "אנחנו עושים הרבה חתונות ותמיד עושים את המקסימום לשמח את הכלה והחתן", ממשיך אזולאי ומספר, "אבל השבוע זה היה משהו שונה. היתה אווירה אחרת לחלוטין, שהזכירה קצת את החתונות של פעם. זו חתונה שלא תישכח בחיים - לא להם כזוג ולא עבורנו".
פורסם לראשונה: 08:08, 31.03.20