אחת התופעות המעניינות ביותר מאז פרוץ משבר הקורונה הוא ענף האירועים. בישראל 2022 המון זוגות צעירים ומשפחות הבינו שהאירוע המוצלח עליו הם חולמים יכול להתקיים מתחת לאף. הרי מה יותר חשוב יותר מאשר שמחה שיוצאת עמוק מהלב?
3 צפייה בגלריה
פנינית היימן
פנינית היימן
פנינית היימן
(צילום: אורן ברקאי)
"אירועים וטעמים בחותם אישי", הוא קייטרינג חלבי שנותן את המענה האידיאלי לאירועי הבוטיק המגניבים שנפוצים כיום. הקייטרינג המיוחד הוא בבעלותה של פנינית היימן ממושב שדה אילן. "כשעברנו לכאן לפני 14 שנה, חברה מהמושב רצתה עזרה עם קייטרינג חלבי לאירוע ברית בבוקר", היא מספרת. "הרמנו אירוע מיוחד ומשם הדברים פשוט גדלו וצמחו".
מאז ומעולם אהבתה הייתה למטבח החלבי. בתור בת למשפחה הונגרית, האוכל החלבי הוא חגיגה שלמה עבורה. "הייתי יושבת על השיש במטבח של סבתא שלי ומסתכלת עליה מבשלת. פשטידות וקישים היו מאכלים קבועים במטבח, ומגיל צעיר אני חובבת קישים מושבעת", היא מספרת.
באופן די מקרי, לפני כשנתיים רצתה לשדרג את חוויית הקייטרינג והתמקצעה בתחום הפקת האירועים וחתונות השטח. משבר הקורונה היה זה שזירז אותה להיכנס לתחום בפול טיים ג'וב. "זה משהו שהרגשתי שאני צריכה לעשות כדי לקחת את האירועים שלי צעד אחד קדימה. לא דמיינתי שדווקא המשבר ייקח את העסק שלי לגבהים חדשים". ואכן, "הפידבקים מהאנשים גורמים לי להבין שבחרתי בדרך שמסבה לי אושר".
היא החלה במארזי ארוחת בוקר וחשבה על כבר על האתגר הבא. "המשבר היה הזמן להמציא את עצמי מחדש", אומרת פנינית. "הרגיעה ממרוץ החיים גרמה לי לחשוב בנחת מה הבשורה הבאה שאני רוצה להביא? באופן אישי, אני חושבת שמשבר הקורונה עשה לי טוב".
3 צפייה בגלריה
פנינית היימן
פנינית היימן
פנינית היימן
(צילום: אורן ברקאי)
בנוסף לאירועים, הקייטרינג שלה מביא טוויסט גלילי במיוחד למשפחות וחברות שמגיעות לטיולים בצפון. "כשקבוצה יוצאת לצפון לטיול, היא עוצרת בדרך ומקבלת 'טעימה' ראשונית מהביקור בשולחן בוקר גלילי מפנק", היא אומרת בחיוך גדול.
כאמור, נישת האירועים הביתיים תפסה אותה מוכנה לאתגר. "היו חתונות ביקב, באמצע שדה, במתחמי צימרים ועוד. בכל אירוע כזה אתה מתמלא סיפוק", היא מסבירה. "אתם רק צריכים לתת לי את הכותרת לאירוע ויחד אתכם נחפש את המיקום, נבנה את התוכן מסביב ולכם נשאר רק דבר אחד – פשוט להנות עם האורחים שלכם. הצוות המיומן שלי ידאג לתפעל עבורכם את הכל, ובאירוע עצמו אני אחראית על כל הלוגיסטיקה מא' עד ת' בלי יוצא מהכלל", היא אומרת.
ואם הגעתם עד פה, קבלו מהלב של פנינית את ארבעת הטיפים לאירוע מוצלח, שבו גם תהנו.

אל תעבדו באירוע שלכם:

"הקיפו את עצמכם באנשים הכי מקצועיים, כל אחד בתחומו, ותסמכו עליהם. אם לא אל תיקחו אותם. תרפו ותיהנו".

התאימו את האירוע לאורחים שלכם:

"למשפחה שלא אוהבת מוצרי חלב אל תעשו אירוע חלבי. זה מראש זה מיועד לכישלון. בדקו האם יש לכם אלרגיים למיניהם בין האורחים. ולא, סלט זה לא אוכל. אם יש לכם רגישים לצליאק אל תגידו להם יש סלט. יש מגוון מאכלים שניתן לפנק גם אותם. אותו דבר לגבי טבעונים".

בדקו את השטח בו האירוע אמור להתקיים:

"בדקו את המיקום שבו אתם עורכים את האירוע, בכל שעות היום ,ובטח בשעה שאתם מתכננים את האירוע. ככה תדעו מראש אם צריך להיערך עם מאווררים, פטריות חימום, ציליה וכדומה. אם האירוע בגינה או בטבע בדקו מה מצב העשבים והדשא כדי שיהיה נעים לשבת. ולא, לא להזמין גנן לעשב ולכסח את הדשא ביום האירוע".

האורחים הגיעו מרחוק? תפרגנו להם משהו לנשנש:

"אם האורחים שלכם מגיעים אחרי נסיעה ארוכה וקחו בחשבון שבימי חמישי הכבישים עמוסים. כשהם מגיעים תדאגו לקבלת פנים, משהו קטן להרגיע את הרעב. זה יכול להיות מרק בחורף, טורטיות, עלי גפן וכדומה. ככה הם ירגיעו את הרעב הראשוני ויהיו נינוחים יותר בתמונות ובתוכנית שלפני האוכל".
אהבתם? נשמח לפנק גם אתכם באירוע שלכם, כי חלבי זה אנחנו ומכל הלב.
ליצירת קשר:
רחוב כרם 18, מושב שדה אילן.
טלפון: 050-734-1551