קומפלקס האירועים "אצולת העמק" מזמין אתכם לחגוג את האירוע שלכם באחד מתוך חמשת האולמות המעוצבים והמאובזרים ביותר שתוכלו למצוא על מפת האזור. במרוצת השנים צבר לעצמו מתחם האירועים "אצולת העמק" מוניטין שהפך אותו לסמל איכות, בזכות ההקפדה על מתן שירות איכותי לכל לקוח ולקוח ומתן תשומת לב והקפדה על כל הפריטים הקטנים שמרכיבים אירוע מושלם.
5 צפייה בגלריה
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
5 צפייה בגלריה
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
אולם הדגל של המתחם "האוורסט" בהחלט מסמל את פסגת האירועים. מדובר באולם מודרני וחדיש באזור הצפון, הממוקם באזור העליון של הקומפלקס. "האוורסט", המותאם לאירועים של עד 800 מוזמנים, נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ותוכנן על ידי מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים. הבר עוצב בסגנון ניו-יורקי חדשני, המפלסים השונים מעניקים רבדים מתוחכמים הנשפכים אל תוך רחבת הריקודים ועל כל אלו מנצחת של טכנולוגיה מתקדמת הבאה לידי ביטוי במערכות התאורה וההגברה, הכוללת גם מקרנים, מסכי ענק, תאורת לדים מתוזמנת וממוחשבת ועוד שלל אלמנטים שיהפכו את האירוע לחגיגה מרהיבה. לאולם "האוורסט" גן פנימי המותאם לשימוש במהלך קבלת הפנים או לאירועי החופה.
בנוסף, ניתן לערוך במקום גם אירועים המתאימים לציבור הדתי, מאחר והמבנה מותאם ליצירת הפרדה מלאה במידת הצורך ובהתאם לדרישות הספציפיות של כל לקוח ולקוח.
אולם "הגלעד" יקח אתכם לתוך תפאורה של ארמון עתיק המספק תחושה של אירוע מלכותי רב הוד והדר. האולם מותאם לאירועים של עד 500 מוזמנים וגם כאן תוכלו ליהנות ממערכות מתקדמות של תאורה והגברה. אולם אינטימי יותר הינו אולם "התבור" המותאם לאירועי בוטיק של עד 250 מוזמנים שיזכו ליהנות מאווירה מושלמת וייחודית.
5 צפייה בגלריה
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
5 צפייה בגלריה
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק בית שאן הינו קומפלקס המשלב בין אולם וגן אירועים במקום אחד. גני האצולה מותאים לאירוע של 300 מוזמנים ואילו האולם מותאם ל-700 אורחים.
כאשר מדובר בחתונה, בר מצווה, בת מצווה או אירוע משמח אחר, ארבעת אולמות האירועים של "אצולת העמק" מאפשר לכם ליהנות מאירוע בהתאמה אישית וכמובן ליהנות מתפריט קולינרי עשיר בניצוחו של שף המקום. המנות המוקפדת, בין אם בסגנון בופה או הגשה אישית לשולחנות, נבנות בהתאמה אישית על פי רצונכם וסגנון האירוע הנבחר ובדגש על חומרי הגלם הטריים והמשובחים ביותר.
5 צפייה בגלריה
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
אצולת העמק. יח"צ
"בקומפלקס "אצולת העמק" חשבנו על כל הפרטים הגדולים והקטנים שמרכיבים אירוע מושלם", אומרים בעלי המקום, "החל מצוות הפקה שמלווה את בעלי האירוע כבר בשלבים הראשונים של התכנון ועד לעובדים מיומנים עם תודעת שירות גבוהה. לרשות האורחים שלנו נבנו סוויטות מרהיבות לחתן וכלה, חדרי מנוחה ולטובת המוזמנים ישנו מגרש חנייה מקורה חיצונית ללא הגבלה ונגישות מלאה לנכים".
"לכל בקשה או משאלה אנחנו כאן, מתוך מטרה להפיק את האירועים הטובים ביותר, כאלו שילווה את החוגגים ואת המוזמנים באופן האיכותי ביותר, ואנחנו אכן משקיעים את מירב המאמצים להפוך את חלום האירוע למציאות, כאן בצפון".
אצולת העמק. עפולה: שדרות מנחם בגין 67, 04-6402026 | בית שאן: הסדנא 5 אזור תעשיה, 04-6581258.