חברת "ויטראה טכנולוגיה בית חכם בע"מ" הישראלית, שבעליה ומהנדסיה בעלי ניסיון של מעל 25 שנה בפיתוח, ייצור ושיווק תקשורת טלקום, נחשבת לאחת המובילות בעולם בתחומה ומייצרת בישראל מערכות חשמל חכם אלחוטיות וקוויות מתקדמות. אם פעם מדובר היה במותרות, כיום אפשר לשדרג כל בית, בכל שלב בבנייה ואף בסיומה, ולהרכיב מערכת חשמל חכם שמאפשרת לבצע תרחישים רבים בהתאם לצרכים. הפיתוחים הטכנולוגיים של ויטראה הפכו את ניהול החשמל בבית לאינטואיטיבי יותר מתמיד.
3 צפייה בגלריה
מערכת חשמל חכמה שמתחילה בבית. באדיבות ויטראה
מערכת חשמל חכמה שמתחילה בבית. באדיבות ויטראה
מערכת חשמל חכמה שמתחילה בבית. באדיבות ויטראה
"בעבר המערכות היו קוויות בלבד ומי שלא תכנן מראש תשתית מורכבת, לא יכול היה להפוך את הבית שלו לחכם בשלב מאוחר יותר", מסביר אמיר סלוק, סמנכ"ל שווק ומכירות. "הצעדנו לפני 10 שנים את התחום קדימה יחד עם התפתחות הטכנולוגיה האלחוטית. הניסיון שצברנו במערכות טלקום סייע לנו לפתח מערכת חשמל חכם שאינה דורשת תשתיות מיוחדות. אפשר לספק אותה כיום לכל בית, דירה או בניין כאשר היא מאפשרת שליטה מלאה על הנעשה, בין אם זה דרך אפליקציה או באמצעות הוראה קולית או לוח זמנים אסטרונומי".
ההתקדמות למערכת חשמל חכם אינה מצריכה מאמץ גדול או שינוי מאסיבי ויקר של התשתיות בבית. אנשי ויטראה דאגו בשיתוף מעצבים מובילים וחדשניים לעיצובים מרהיבים ופונקציונליים, המעניקים לבית גם חוכמה וגם יופי. "המתגים החכמים מחליפים את הישנים בבית ומתקשרים ביניהם ברשת אלחוטית באמצעות פרוטוקול ARANET שפיתחנו. המעצבים שלנו דואגים יחד עם הלקוחות להתאים את המוצרים לכל בית, ולכל דרישה", אומר סלוק.
3 צפייה בגלריה
באדיבות ויטראה
באדיבות ויטראה
באדיבות ויטראה
החשיבה של ויטראה גם על המראה הכללי, הובילה לשיתוף פעולה הדוק ופורה עם מעצבי פנים ואדריכלים מהשורה הראשונה. החברה מציעה דגמים בצבעים שונים ובהתאמה אישית, העשויים זכוכית מט או מבריקה, המעניקים לבית מראה יוקרתי בין אם תבחרו מתגים בהתקנה צפה או בקו אפס עם הקיר. פרט למפסקי התאורה, התריסים והדוד, גם תרמוסטטים למיזוג אוויר וחימום תת רצפתי יחד עם שקעי החשמל והתקשורת מקבלים את הטוויסט העיצובי שלהם. בצורה הזו, מובטח עיצוב אחיד, מיוחד וחסר פשרות לכל מערכות החשמל בבית.
עם ההצלחה של מערכת החשמל החכם האלחוטית בתחום המגורים, פיתחה ויטראה גם מערכת חשמל חכם קווית לפרויקטים מורכבים כמו בתי מלון, משרדים, מוזיאונים ועוד. בין היתר, ניתן לחוות את המערכת באולמות התצוגה של קמחי תאורה, אקסקלוסיב תאורה,Klein’s ועוד. כיום לקוחות החברה יכולים ליהנות מכל האפשרויות, ואף לשלב בין שתי הטכנולוגיות בהתאם לצרכי הפרויקט.
ויטראה משתפת פעולה עם מיטב האדריכלים, היזמים והקבלנים בישראל כך שמערכותיה מוטמעות בבתי מלון ובנייני מגורים מובילים כמו מלון רוטשילד 22 בת"א, מלון יהודה בירושלים, מגדלי גאולה בת"א, מגדלי חדרה על הים, מוזיאון הילדים בחולון ועוד.
ההצלחה של ויטראה ניכרת ברחבי העולם. החברה מייצאת לערים רבות באירופה, אפריקה והמזרח, ובמקביל מחזיקה משרד במיאמי, פלורידה – שממנו משווקים לארה"ב ודרום אמריקה.
3 צפייה בגלריה
באדיבות ויטראה
באדיבות ויטראה
באדיבות ויטראה
אבל הלב והפיתוח נמצא כאן בישראל.
"אנחנו מאמינים בידע ובהון האנושי בישראל. מחלקת הפיתוח שלנו יחד עם הספקים המקומיים אמינים ואיכותיים, ומערך השירות שלנו מקצועי ומיומן ונסמך על שנות ניסיון רבות, המשמשות אותנו בליווי כל פרויקט תוך ייעוץ לגבי עלויות והתאמה למערכות נוספות. מערך הייצור שלנו בישראל, ויש לנו שליטה מלאה על איכות הזכוכית, הרכיבים האלקטרוניים ותקינות המוצרים. אנחנו שואפים להמשיך ולפתח מגוון פתרונות חכמים ומתקדמים יחד עם עיצובים חדשים למגוון צרכים כך שיגדילו את מאגר הפתרונות שאנו מעניקים ללקוחותינו בארץ ובעולם".