שילמתם מס שבח בשבע השנים האחרונות עקב מכירת נכס? הגעתם לגיל פרישה ופדיתם תגמולים ושילמתם 35% מס על המשיכה? שילמתם מס הכנסה בשבע השנים האחרונות? אם עניתם כן על אחת מהשאלות יתכן ואתם זכאים להחזרים גבוהים!
שיטת המיסוי במדינת ישראל כוללת עיוותים רבים אחד מהם נוגע לגביית היתר של מיסים מן האזרחים על ידי רשות המיסים/ בכל שנה הרשות גובה מיליארדים עודפים רבים מן הציבור, שלמעשה נגבו ללא הצדקה ושלא כחוק מצד הרשות.
2 צפייה בגלריה
ייתכן שמגיעים לכם החזרי מס
ייתכן שמגיעים לכם החזרי מס
ייתכן שמגיעים לכם החזרי מס
(צילום: באדיבות זיוס החזרי מס ייעוץ נדל"ן ומשכנתאות)
ישנם חמישה סוגים של מיסים שניתן לקבל עליהם החזר:
1. מס הכנסה ששולם כניכוי מהמשכורת או בתשלום לפנסיה
2. ניכוי מס בשיעור 35% שמשולם בעת משיכת תגמולים מקרנות פנסיה, חברות ביטוח וכדומה.
3. מס רווחי הון על תוכניות חיסכון או מסחר בניירות ערך.
4. מס שבח ששולם בעת מכירה של נכס מקרקעין.
5. ניכוי מס הכנסה ששולם במצב אחר שלא מתייחס לקטגוריות הקודמות.
יכולות להיות אלף ואחת סיבות שונות להחזר מס מכל מיני סיבות' אולם אנחנו מתמחים במקרים המורכבים יותר, הפחות מובנים מאליהם, אנחנו אוהבים אתגרים. הרוב לצערנו לעתים מזלזלים בהחזרי מס וחושבים רק על המס שניתן להחזיר בהקשר של עבודה ופנסיה, אולם אנחנו בודקים הרבה מעבר לזה.
אפילו לאנשים שעשו כבר תהליך של החזר מס בשנים האחרונות אנו ממליצים לבוא ולבדוק פעם נוספת. החזר מס הוא נושא מורכב, ונדרשת אליו רגישות מקצועית רבה.
פקידי המס לפעמים עושים טעויות לרעת הנישומים, כאשר הם מחשבים את השומה לתשלום. עם זאת, אנחנו לא נרתעים מהתשובה של מס הכנסה, ויודעים לעלות גם על הדברים האלה ולהשיג ללקוחותינו הרבה יותר כסף.
אנו חושבים שיש כמה קבוצות שבמיוחד מומלץ להן לבדוק אם מגיע להן החזר:
קבוצת בני הגיל השלישי / 60+ ומעלה, במיוחד מי שמגיע לגיל פרישה שלרוב שילם לא מעט מס בשבע השנים שקדמו לבדיקה ולכן יש בדרך כלל סכום לא קטן שהוא יכול לקבל בחזרה.
מומלץ לבצע תכנון ויעוץ פרישה לפנסיה, בדיקת פיצויים וזכויות למשיכת תגמולים ללא ניכוי 35%.
קבוצה נוספת הם אנשים ששילמו מס שבח - מי ששילם מס שבח בשבע השנים האחרונות חייב לבדוק אם מגיע לו החזר מס.
הנושא של החזר מס ממס שבח דורש מיומנות גבוהה מאד, שליטה בפרטים בצורה מושלמת וכן דורש מיומנות לחישוב משולב ומסובך בין מס הכנסה מצד אחד ומיסוי מקרקעין מצד שני לצורך בחינת ובחירת המסלול המתאים המבטיח חיסכון או החזר גבוה יותר.
מומלץ לפנות אלינו ביחד עם עורך הדין, עוד לפני הניסוח של הסכם המכירה על מנת שנעבוד יחד עם עורך הדין בשיתוף פעולה כדי לתכנן ולהשיג שומת מס שבח צפויה ונכונה לתשלום המס הנמוך ככל הניתן או אפילו לבטל אותו כליל.
קבוצה נוספת היא זוגות צעירים כאשר עוברים לעיר אחרת במיוחד יישוב ספר, כאשר מחליפים עבודות או כל מיני נסיבות חיים שונות המאפיינות לרוב זוגות צעירים.
ישנן קבוצות נוספות לעניין ההחזרים כגון אנשים ששילמו מס ועברו בשבע השנים האחרונות תאונה קשה, חלו במחלה קשה ונוצרה להם נכות זמנית או לצמיתה, כולל גם מישהו מהמשפחה מדרגה ראשונה או שנוצר שינוי במצב המשפחתי כגון נישואין, גירושין, חד-הוריות, פרידה, ילדים או הורים לילדים עם לקויות למידה, ילדים הנמצאים במסגרות של חינוך מיוחד או חס וחלילה התאלמנות.
כל המצבים הללו רלוונטיים בצורה כזאת או אחרת לנושא של החזר מס.
2 צפייה בגלריה
ייתכן שמגיעים לכם החזרי מס
ייתכן שמגיעים לכם החזרי מס
ייתכן שמגיעים לכם החזרי מס
(צילום: באדיבות זיוס החזרי מס ייעוץ נדל"ן ומשכנתאות)
זיוס מציעה שירותים נוספים:
ליווי זוגות צעירים בתכנון פיננסי עד קבלת משכנתא מתאימה ואטרקטיבית והגשמת החלום לרכישת הדירה הראשונה, איתור זכויות וכספים אבודים עבור יורשים, השגת כספים ומענקים מרשויות ממשלתיות ועוד שירותים נוספים הנוגעים לייעוץ ותכנון פיננסי.
אצלנו בזיוס רוב הלקוחות שלנו מגיעים בשיטת פרסום ”חבר מביא חברים“. לא קיבלת - לא שילמת (אין תשלום מראש).
העסק אצלנו עובד הרבה על אמון ומקצועיות. אנחנו מעדיפים שהלקוחות יגיעו אלינו למשרד כי אנחנו יותר רגישים לניואנסים הרבים הנוגעים להחזר מס. כאשר לקוח מגיע אלינו למשרד אנו נותנים לו למלא שאלון מאד משוכלל שפיתחנו עם השנים שנועד לגלות מהן הנקודות שיכולות לאפשר לו לקבל מקסימום החזר מס, הטבות , זכויות והרבה יותר כסף נטו.
כמעט לכל אדם מגיע כסף מאיזשהו כיוון שהוא אפילו לא חשב עליו והשאלון שלנו עוזר למצוא אותו. במשרדנו אנו נפגשים עם הלקוח ומדברים איתו בגובה העיניים וביחד מתחילים לבצע בדיקה יסודית וביחד אנחנו מבינים איך ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר.
אגב אף לקוח לא משלם מראש על השירות ככה שהוא לא מסתכן. אנחנו עובדים בשיטת ’לא קיבלת, לא שילמת". התשלום תמיד נעשה באחוזים מתוך הסכום שאנחנו מצליחים להחזיר ללקוח בפועל.
ניתן לקבל ייעוץ טלפוני וליצור קשר עם זיוס החזרי מס, ייעוץ פיננסי ונדל“ן ולהתקשר לטלפון 04-6464470 / 050-3330104 וניתן לקבוע פגישה ולהגיע לנוף הגליל צמוד לקניון, מרכז עופר, החטיבות 1/1ב ת.ד: 1221(מעל בנק טפחות והדואר).
הניסיון שלנו מבטיח לך לקבל הרבה יותר כסף. זיוס תשיג עבורכם מקסימום זכויות, הטבות ומענקים מיוחדים (מודגש) מתחת למשפט זה בקטן יותר להוסיף: במיוחד לפנסיונרים/ נכים/ חולים במחלות קשות/ גרושים/פרודים.
כמעט לכל אחד מגיע כסף - חייגו לבדיקה 04-6464470
פורסם לראשונה: 11:18, 23.06.22