לאן נעלמה חברת "שירביט" מה Google?
אומרים שלא ניתן לראות את "שירביט" בתוצאות החיפוש של Google. אז אומרים!
שימו לב לפרט מעניין: מאז פרשת הפריצה לחברת הביטוח "שירביט", האתר שלה אכן מקבל חשיפה חלקית מאוד בתוצאות החיפוש. "שירביט" כביכול "נעלמה"...
אבל - היא כן מופיעה בענק בדף הראשון של חיפושים, תחת התוצאה הראשית של Google my business מצד שמאל בפינה העליונה. אז נעלמה או לא? למה זה קורה ומה ניתן ללמוד מזה?
דבר ראשון - כדאי לזכור. העמוד הראשון ב – Google ≠ מקום ראשון בחיפוש האורגני (SEO).
ההסבר של זה: הדף הראשון של גוגל מקבל חשיפה אדירה. מסיבה זו, Google ממלאת את הדף הזה בתוצאות שלאו דווקא קשורות לחיפוש ה"אורגני".
התוצאות ה"לא קשורות" הלאה – הן תוצאות מקום מס' "0".
ככה כשאתם רוצים לעשות "SEO" לאתר שלכם ולהופיע בתוצאה האורגנית ראשונה במנוע החיפוש של גוגל – תזכרו שיש עוד דרכים וכלים (של Google) , להגיע לעמוד ה1 במקום הבולט והנחשק.
תפתחו פרופיל חברה בGoogle my business , תחזקו אותו – זה יציל אתכם בעתות משבר. ככה תמשיכו להנות מנראות וחשיפה בGOOGLE.
מהן דרכים נוספות להופיע שם?
ת'כלס: הפיפטי סנט שלנו לעתות של משבר מוניטין
האם נכון שלא רואים את שירביט ב-GOOGLE לאחר לאור פרשת הסייבר?
לא נכון! רואים אותה, רק לא בשיטה המסורתית, שאנחנו רגילים לראות - בדירוגים המופיעים בתוצאות החיפוש.
את החשיפה שלה שירביט מקבלת – מצד שמאל הבולט בפינה העליונה בעמוד הראשון של Google.
כל מי שמחפש אותה ימצא אותה בקלות!
לא רע, נכון?
המסקנה, לכל אלה ששואפים להיות במקום הראשון בGoogle. גם בעתות משבר, ולא רק. תפתחו פרופיל חברה ב- Google my business.
תחזקו אותו היטב.
ככה תופיע בעמוד הראשון למעלה בעמוד הראשון של Google. גם בעתות משבר, כשכל הרשת צועקת. אבל לא רק.
רוצים לדעת איך? צרו קשר פה ממש בכפתור המסנגר המחובר לפוסט.
ובאריכות:
נפלאות ונסתרות הן דרכי ה-Google! ואולי לא?....
לאן נעלמה חברת שירביט מה Google?
אומרים שלא ניתן לראות את שירביט בתוצאות החיפוש של Google. אז אומרים!
שימו לב לפרט מעניין: מאז פרשת הפריצה לחברת הביטוח שירביט, האתר שלה אכן מקבל חשיפה חלקית מאוד בתוצאות החיפוש. שירביט כביכול "נעלמה"...
אז אומרים! היא כן מופיעה בענק בתוצאות מונע החיפוש – תחת התוצאה הראשית של Google my business מצד שמאל בפינה העליונה.
למה זה קורה ומה ניתן ללמוד מזה?
דבר ראשון - כדאי לזכור. העמוד הראשון ב – Google ≠ מקום ראשון בחיפוש האורגני (SEO).
תפתחו פרופיל חברה בGoogle my business , תחזקו אותו – זה יציל אתכם בעתות משבר. ככה תמשיכו להנות מנראות וחשיפה בGOOGLE.
כאן Google תהיה לטובתכם – היא תציג אתכם, את הכתובת שלכם ואת השירותים שאתם מציעים.
ההסבר של זה: הדף הראשון של גוגל מקבל חשיפה אדירה. מסיבה זו, Google ממלאת את הדף הזה בתוצאות שלאו דווקא קשורות לחיפוש ה"אורגני". למשל: חיפשתם פיצה? קודם תקבלו את הפיצה הקרובה אליכם מבחינה גיאגרפית ולאו דווקא את המותג שחיפשתם.
התוצאות ה"לא קשורות" הלאה – הן תוצאות מקום מס' "0". מהן תוצאות "0"? התוצאות שבעצם מפנות בצורה ישירה לא לפי אלגוריתם SEO של Google. גם כשתוצאות ה-SEO חבויה אי שם למטה.
תעשיית הSEO המגלגלת מיליוני שקלים בארץ, לאו דווקא מתחשבת בתוצאות "0".
ככה כשאתם רוצים לעשות "SEO" לאתר שלכם ולהופיע בתוצאה האורגנית ראשונה במנוע החיפוש של גוגל – תזכרו שיש עוד דרכים וכלים (של Google) , להגיע לעמוד ה1 במקום הבולט והנחשק.
מהן הדרכים הנוספות להופיע שם?

האם שירביט נעלמה מגוגל? האם שירביט נעלמה מגוגל?
האם שירביט נעלמה מגוגל?
(צילום: Socialvalley)