המיגרנה ששינתה את חייו: גבר בשנות החמישים המאוחרות של חייו חזר לביתו מוקדם מהעבודה לאחר שחש בכאבי ראש וביקש לנוח ולהירגע במיטתו.
2 צפייה בגלריה
"אני לא צריכה להמשיך לחיות בשקר"
"אני לא צריכה להמשיך לחיות בשקר"
"אני לא צריכה להמשיך לחיות בשקר"
(צילום המחשה: shutterstock)
הוא לא ציפה למצוא שם גבר זר עירום, ששכב לצד אשתו. ואם זה לא מספיק, הרי שתגובת אשתו למחזה הלא שגרתי טלטלה את עולמו עוד יותר.
הכל החל כשהאיש נתקף בכאבי ראש חזקים באמצע יום העבודה. כששב לביתו מוקדם מהצפוי הוא שמע קולות העולים מחדר השינה שלו ושל אשתו. תחילה הוא חשש מנוכחות גנבים בבית והתקרב בשקט ובחשש כדי להבין מה מקור הרעש. כשנכנס לחדר וגילה כי אשתו שוכבת עירומה במיטתם המשותפת עם גבר אחר, הוא לא הבין כיצד דבר כזה יכול להיות.
הוא פנה לגבר ושאל אותו: "מה אתה עושה במיטה שלי? מי אתה?".
קראו גם:
הגבר הנבוך שתק והשפיל מבט, ואילו אשתו פרצה בצחוק והשיבה במקומו: "וואו, אתה לא מבין כמה אני מאושרת עכשיו. אבן נגולה מעל לבי ואני יכולה לנשום לרווחה. שנים התלבטתי איך לספר לך מבלי לפגוע בך שיש לי אהבה אחרת בחיים.
אבל בגלל שאתה נהדר לילדינו ובעל טוב לא היה לי אומץ לשתף אותך. נכון שלא מגיע לך לדעת את זה בדרך שבה גילית, אבל עכשיו אני מאושרת. סוף-סוף האמת יוצאת לאור ואתה יודע הכל. אני לא צריכה להמשיך לחיות בשקר ובהסתרה של הסוד הגדול הזה. עכשיו אוכל לממש את אהבתי בגלוי כמו שחלמתי".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
האישה הוסיפה כי "הילדים שלנו כבר גדולים, ואנחנו נשואים עשרות שנים. הגיע הזמן שנפרק את החבילה ונצא לדרך חדשה".
הבעל ההמום הגיע למשרדי ואמר לי בכאב: "אני לא מאמין שככה אשתי גמלה לי אחרי כל השנים שפינקתי אותה. המשפחה והבית תמיד היו אצלי במקום הראשון. האישה הזאת היא אהבת חיי והדאגה לאושר שלה הייתה בראש סדר העדיפויות שלי. תמיד חשבתי איך לרצות ולשמח אותה, אבל מה קיבלתי בתמורה? את המאהב שלה במיטה שלי.
"מילא הבגידה הקשה באמון שלי ובמשפחה שלנו, אבל לקיים איתו יחסי מין במיטה שלי? אין גבול לחוצפה ולאכזריות שלה.
כל השנים נשאתי אותה על כפיים ולמרות שהיו לי הזדמנויות לבגוד בה, מעולם לא עשיתי זאת. תמיד חשבתי שהמשפחה שלנו יותר חשובה מחוויה רגעית. שמרתי אמונים לאישה שמנהלת רומן מתחת לאף שלי ובבית שלי זה זמן רב".
בעקבות המצב החליטו השניים להפריד כוחות ולהתגרש, והמאהב הפך לבן הזוג הרשמי של האישה.