אישה שרצתה לשמח את בעלה לכבוד יום הנישואין, החליטה להעניק לו מתנה מיוחדת ומפתיעה: אלבום תמונות שמורכב מהגלריה השמורה בטלפון הנייד שלו.
אבל לגילוי המסעיר שחיכה לה היא ממש לא הייתה מוכנה.
2 צפייה בגלריה
"זה רק סקס חסר משמעות"
"זה רק סקס חסר משמעות"
"זה רק סקס חסר משמעות"
( צילום המחשה: shutterstock)
הכל החל כשהאישה החליטה ליישם את רעיון המתנה הייחודית, אלא שניצבה בפניה בעיה: כיצד לבחור את התמונות מהטלפון של בעלה מבלי שהוא יידע על כך ויחשוף את ההפתעה.
בהזדמנות הראשונה שהטלפון הנייד שלו נשאר ללא השגחתו, היא לקחה אותו לידיה ותכננה לשלוח למכשירה הנייד את כל התמונות המתאימות.
קראו גם:
אלא שאז היא נתקלה בבעיה נוספת: התברר לה שהטלפון נעול בסיסמה שאינה ידועה לה. תחילה היא ניסתה לפצח את הקוד באמצעות הקלדת מספרי המזל שלו, לאחר מכן בהקלדת תאריך הלידה ובהמשך בתאריך הלידה שלה עצמה.
כל ניסיונותיה העלו חרס. אחרי שחשבה מספר דקות, היא הזינה לטלפון את תאריכי הלידה של הילדים, ולשמחתה תאריך הלידה של בנם הקטן תאם את הסיסמה המבוקשת.
שמחה ומאושרת נכנסה מיד לגלריית התמונות והחלה לשלוח לעצמה את הפריטים המתאימים. כשגוללה את התמונות עוד ועוד למטה היא גילתה צילומים רבים של אישה אדמונית עירומה, בפוזות שונות, ולא הבינה מה לבעלה ולה.
היא שלחה לעצמה את התמונות של האישה המסתורית והגיעה להתייעצות במשרדי.
הצעתי לה מיד לפתח את הצילומים החשודים של האישה האדמונית, לצרף אותם לתמונות הנבחרות ששובצו באלבום, להגיש לו את המתנה ולראות כיצד הוא יגיב.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
כשיצאו למסעדה כדי לחגוג את יום הנישואין, המתינה האישה בסבלנות עד שהם יסיימו את המנה האחרונה ואז הגישה לו את הקינוח האמיתי - אלבום התמונות שהכינה לו.
הבעל הופתע לקבל את המתנה והחל לדפדף באלבום בהנאה. כשהגיע במהרה לדף שכלל את תמונות העירום של האישה המסתורית, פרצופו האדים.
בשלב זה אמרה לו אשתו: "אני יודעת הכל". הבעל שהבין כי אין לו דרך להתחמק מהאמת פתח בווידוי: "זה רק סקס חסר משמעות איתה. הקשר שלך ושלי הוא המשמעותי והאמיתי. היא פיתתה אותי והסכימה להצטלם בעירום, דבר שאת לעולם לא היית מסכימה. בסך הכל רציתי חוויה שונה. אני באמת אוהב רק אותך ואין לך מה לדאוג. אפשר לחשוב מה כבר עשיתי? הרי כל הגברים בוגדים. הדבר האחרון שרציתי זה לפגוע בך, אבל באמת שזה שום דבר וחסר משמעות".
אלא שהאישה לא התרשמה מהווידוי ואמרה לו: "פגעת בי ולעולם לא אוכל לסלוח לך על כך. שיקרת לי והחזקת מאהבת מהצד. מבחינתי האמון שלי בך לא קיים יותר. אין לנו עתיד ביחד ואני מעוניינת להתגרש".
הבעל לא ניסה להתווכח, הסכים מיד ועוד באותו הלילה עבר להתגורר בבית המאהבת "חסרת המשמעות".
לאחרונה פתחו השניים בהליכי גירושין.