חבר המועצה איתי סהר המתין עד הרגע האחרון כדי להכריז על מועמדותו לראשות עיריית אשקלון. סהר שהפסיד בבחירות 2018 לראש העירייה תומר גלאם וכיהן כיו"ר האופוזיציה הוא המועמד השלישי לתפקיד. "בבחירות האלה חובה לשנות כיוון", אמר סהר בהודעתו. "אחרת הנזקים יהיו כבדים".
1 צפייה בגלריה
איתי סהר
איתי סהר
איתי סהר
(צילום: קיו עלית)
סהר (43) נשוי ואב לשלושה, הוא משפטן והבעלים של פאב "הג'ק" בחוף דלילה. הוא נולד וגדל בעיר, דור שלישי למשפחת ארביב שעלתה לאשקלון מלוב בשנות ה-50. בקדנציה האחרונה פעל סהר לקידום נושאים שקשורים לאיכות הסביבה ולצמצום פערי המיגון בשכונות הדרומיות.
סהר נאבק נגד הפעילות המזהמת של תחנות הכוח שפועלות בעיר והיה הראשון שחשף את הכוונה להרחיב את תחנת הכוח הפרטית דוראד. סהר היה גם בין המתנגדים להמשך מימושו של הסכם הגג והתריע על ההפסדים הכלכליים הצפויים לקבלנים ולעירייה.

קראו גם:

סהר, שהכריז על מועמדותו באמצעות סרטון שפורסם ברשתות החברתיות, יתמודד ב-31 באוקטובר מול גלאם והפעילה החברתית עו"ד תמר קידר. "אשקלון היא הבית שלי ושלנו", אמר. "להיות בעשייה הציבורית זו בעיניי זכות".
הוא התייחס לאתגרים שממתינים לראש העירייה הנבחר ברמת המיקרו וביניהם הפקקים, מצוקת החניה, תשתיות ישנות, היעדר מקורות תעסוקה וענף הספורט המקרטע. "אני בא מתוך המערכת", אמר סהר. "אני חבר מועצה כבר חמש שנים, עבדתי גם בקואליציה וגם באופוזיציה. החזקתי תיקים וישבתי בוועדות הכי חשובות בעשייה העירונית. הישגים ועקרונות שאני קבעתי קודמו ומקודמים עד היום. אני לוקח את העשייה הציבורית בשיא הרצינות ואני יכול להוביל את הספינה הזו שנקראת עיריית אשקלון ביד רמה להישגים משמעותיים".